God søndag morgen

hehe Så flink hun er likevel! :D
Her er det fortsatt stort sett gynging på alle fire, men her om dagen satte han hendene nedi, skjøv seg forover med begge knærne på en gang og flyttet hendene igjen.. Meeen det gikk nok for treigt, for vi er tilbake til å sope gulvet med brystkassa og skyve fra med beina og armene igjen :p
Hermine også syntes det gikk for treigt, så åling som en tørrmopp er visst the way to go! :p;):rolleyes:

Ser lovende ut i kveld da. Han var så trøtt at han var i seng en halv time før tiden og på den tiden det tok meg å lukke soveromsdøra, gå de tre meterne til stua og slå på baby-monitoren sovnet han som en stein :p;) Har ikke hørt en lyd fra han siden, bare sett at han har spyttet ut smokken og flyttet litt på kosepusen sin :p
Hermine tok også rekordtidlig kveld, 19.20:D MEEEEN vet bedre enn å puste letta ut av den grunn:p:confused: erfaringsmessig kan alt skje innen 05 likevel:eek::p

Ble tidlig kveld på snuppa her også, 18.30, da blir det tidlig morgen :eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Blei tidlig kvelden her idag også. Emmeth la seg halv 7, bare sovet 2 timer i hele dag siden halv 8, så han var kjempetrøtt:) vi har hatt besøk idag og kost oss ute:) da jeg kom hjem igår fikk jeg blomster til hagen av sambo og ungene:rolleyes: så de blei plantet idag;)

Blei tidlig kvelden her idag også. Emmeth la seg halv 7, bare sovet 2 timer i hele dag siden halv 8, så han var kjempetrøtt:) vi har hatt besøk idag og kost oss ute:) da jeg kom hjem igår fikk jeg blomster til hagen av sambo og ungene:rolleyes: så de blei plantet idag;)
Så snille de er:rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Han er så søt med deg, mannen din :D

Back
Topp