God søndag morgen

Shauri

Forumet er livet
VIP
Her dufter det nystekt brød som står til avkjøling. Daniel har dagens første blund og Alexander er i kosehumør. Jeg har booket meg inn på trening 11:30 og håper jeg får vekket mannen i tide til det.. han måtte selvsagt jobbe i natt så jeg aner ikke når han var i seng i natt.. vet bare det var mellom kl 3 og 6 en gang..

Daniel har begynt å reise seg opp på knærne i lekegrinda og senga.. må nok snart senke bunnene.

Vedlegg

• 1367133702014.jpg
    1367133702014.jpg
    64,7 KB · Visninger: 40
Hei og hopp!

Skjønner han er trøtt da ja, hva jobber han med?:-)

Vi stod opp åtte i dag, forferdelig natt, mye grining på lillemor, måtte inn flere ganger.
Heldigvis spiste hun godt til frokost i hvertfall:-) Fremdeles tett og hoster, må kjøpe mer filter til nesesugern i morra :fucyc
Vet ikke helt om det skjer så mye fornuftig i dag:-)

Hei og hopp!

Skjønner han er trøtt da ja, hva jobber han med?:-)

Vi stod opp åtte i dag, forferdelig natt, mye grining på lillemor, måtte inn flere ganger.
Heldigvis spiste hun godt til frokost i hvertfall:-) Fremdeles tett og hoster, må kjøpe mer filter til nesesugern i morra :fucyc
Vet ikke helt om det skjer så mye fornuftig i dag:-)
Noe IT greier.. hehe. Drifting av servere. Ting som må fikses ganske umiddelbart for å unngå misfornøyde kunder.

God dag!
Hermine har vært våken fra 02.30-05 i natt :eek: ikke grått eller noe men var våken, pludra og lo:confused:
Sovna fem, ville ha mat seks og tok dag syv...lite søvn på mamman med andre ord!
Hermine tar igjen litt nattesøvn nå virker det som og jeg bøtter nedpå med kaffe og forsøker å holde med på tempoet til mi 3 årige niese;):p

Noe IT greier.. hehe. Drifting av servere. Ting som må fikses ganske umiddelbart for å unngå misfornøyde kunder.

Skjønner, kjempegøy med sure folk som ringer og kjefter deg opp :(

God dag!
Hermine har vært våken fra 02.30-05 i natt :eek: ikke grått eller noe men var våken, pludra og lo:confused:
Sovna fem, ville ha mat seks og tok dag syv...lite søvn på mamman med andre ord!
Hermine tar igjen litt nattesøvn nå virker det som og jeg bøtter nedpå med kaffe og forsøker å holde med på tempoet til mi 3 årige niese;):p

Jøss, skjønner du er trøtt i dag ja:-)

Hei og hå! :)
Vi er litt trøtte og grinete her i huset også i dag :p
Var i barnebursdag til nevøene mine i går, og Asle ble nok en smule overstimulert. La ham klokka kvart på åtte i går kveld, men måtte inn og gi ham en flaske allerede en drøy time etterpå. Han våknet hele tiden etterpå, så det ble en del turer inn for å bysse ham litt før det ble det ny flaske ved midnatt da jeg selv la meg.
Han sov veldig urolig etter dette også og våknet mange ganger før han gav tydelig beskjed om at han var sulten kl halv fem, så da tenkte jeg at det nok ikke var direkte ulurt å bytte bleie på ham før han fikk ny flaske siden han har vært tissevåt de siste morgenene. Som tenkt, så gjort. Og mens han lå der på stellebordet, så klarte han å tisse på seg før jeg rakk å få på den nye bleia, så vi måtte av med pysjen og bytte alt o_O Da våknet han skikkelig, så etter at jeg hadde gitt ham flaska og lagt ham igjen, så var det ikke snakk om å sove.. o_O Ikke før jeg resignerte en gang i 6-tiden og tok ham opp i sengen min. Da sovnet han som en stein. :) Men da sover jo ikke jeg no særlig godt, så det er trygt å si at jeg er en smule vrak i dag :confused:
Tenkte jeg skulle få meg en liten strekk da han hadde første luren sin her for litt siden, meeeeen han syns tydeligvis 25 minutter var plenty, så jeg rakk knapt å duppe av før vi sto opp igjen. Dette blir en lang dag.. o_O I dag skal jeg køye rett etter barne-tv ;):p

Hei og hå! :)
Vi er litt trøtte og grinete her i huset også i dag :p
Var i barnebursdag til nevøene mine i går, og Asle ble nok en smule overstimulert. La ham klokka kvart på åtte i går kveld, men måtte inn og gi ham en flaske allerede en drøy time etterpå. Han våknet hele tiden etterpå, så det ble en del turer inn for å bysse ham litt før det ble det ny flaske ved midnatt da jeg selv la meg.
Han sov veldig urolig etter dette også og våknet mange ganger før han gav tydelig beskjed om at han var sulten kl halv fem, så da tenkte jeg at det nok ikke var direkte ulurt å bytte bleie på ham før han fikk ny flaske siden han har vært tissevåt de siste morgenene. Som tenkt, så gjort. Og mens han lå der på stellebordet, så klarte han å tisse på seg før jeg rakk å få på den nye bleia, så vi måtte av med pysjen og bytte alt o_O Da våknet han skikkelig, så etter at jeg hadde gitt ham flaska og lagt ham igjen, så var det ikke snakk om å sove.. o_O Ikke før jeg resignerte en gang i 6-tiden og tok ham opp i sengen min. Da sovnet han som en stein. :) Men da sover jo ikke jeg no særlig godt, så det er trygt å si at jeg er en smule vrak i dag :confused:
Tenkte jeg skulle få meg en liten strekk da han hadde første luren sin her for litt siden, meeeeen han syns tydeligvis 25 minutter var plenty, så jeg rakk knapt å duppe av før vi sto opp igjen. Dette blir en lang dag.. o_O I dag skal jeg køye rett etter barne-tv ;):p
Ja det var jo litt av ei bissi natt vil jeg påstå! Da velger jeg heller å slumre litt mens ungen skravler:p

Går overraskende bra, enn så lenge:p Hermine derimot tar igjen søvnen med lange lurer:eek:

Godt å få litt fritid da:-) Vesla her har ikke tatt igjen noe på luren i dag :fucyc

Hei til dere :)
Ser det er flere her som har sovet litt dårlig inatt :( ikke noe godt.. *medfølelse til dere*

Blir også ofte vekt om natten, men det er av Emira :P Alt fra drømmer til do-turer og teite ting som å måtte rette på dyna hennes, gi hun vannflaska osv..ting som hun helt fint klarer selv ;) og sånn holder det ofte på i 1-2 timer, flere netter i uka o_O (roper heeeelt til en av oss kommer inn, og det er stort sett jeg som hører det) :P

Ellers idag våkna Liana i halv 7 tiden, og vi sto opp litt over 7..Har bakt rundstykker idag som vi spiste som en veeeldig sen lunsj :P Ellers får man ikke gjort så mye ute, kaos-vær!

God kveld! :)
I natt sov Jenny fra 19.30-08.45. Hun våkna kl.06, men mannen henta henne også sovna hun ved siden av han umiddelbart. :)
I dag har vi vært på barneselskap til en kompis som blei 1 år her om dagen. Jenny var minst av alle barna og satt for det meste på fanget og kikka på de andre. La henne på gulvet i noen minutter, men hun blei så redd av alle de "store" barna som basa rundt henne. De fleste var ikke stødig på foten heller, så det var kanskje like greit..;)
Vi har nettopp spist hjemmelagde greske kjøttboller, og ordna noen barnevennlige til vesla. Populært, I must say!:)

Hei og hå!
Mannen stod opp med Lillebror i dag og T og jeg sov til 11!!! :o
Det var deilig da, slevom jeg følte at mye av dagen gikk bort :p
Vi har sløvet og vært i bursdagsselskap i dag. Laget pizza til middag og så film med T før stelletid.
Lillebror prøvde seg på kveldsmat nå, men var ikke så gira, gitt. Skal straks legge han, så blir det sofakos med mannen resten av kvelden :D

Ja det var jo litt av ei bissi natt vil jeg påstå! Da velger jeg heller å slumre litt mens ungen skravler:p

Her var det mer "Åååååå jeg er så ensom kom og ta meg opp"-klaging mer enn pludring ;):p Og da er det ikke sjans å få sove ;)

Her var det mer "Åååååå jeg er så ensom kom og ta meg opp"-klaging mer enn pludring ;):p Og da er det ikke sjans å få sove ;)
Hahaha, sov i ro??? Skal jeg ha parat til natta, for er hun våken og stille trenger hun jo ikke meg:p

Hermine har avansert fra å stå og gynge på alle fire til faktisk å komme seg av flekken:D MEN hun krabber baklengs :eek::p

Hihi, EN vei må man jo starte :D
Hun blir ganske forfjamsa når hun beveger seg vekk fra kattungen hun jakter på:p så da hiver hun seg ned og åler forover i stedet;)

Hahaha, sov i ro??? Skal jeg ha parat til natta, for er hun våken og stille trenger hun jo ikke meg:p

Ser lovende ut i kveld da. Han var så trøtt at han var i seng en halv time før tiden og på den tiden det tok meg å lukke soveromsdøra, gå de tre meterne til stua og slå på baby-monitoren sovnet han som en stein :p;) Har ikke hørt en lyd fra han siden, bare sett at han har spyttet ut smokken og flyttet litt på kosepusen sin :p

Hermine har avansert fra å stå og gynge på alle fire til faktisk å komme seg av flekken:D MEN hun krabber baklengs :eek::p

hehe Så flink hun er likevel! :D
Her er det fortsatt stort sett gynging på alle fire, men her om dagen satte han hendene nedi, skjøv seg forover med begge knærne på en gang og flyttet hendene igjen.. Meeen det gikk nok for treigt, for vi er tilbake til å sope gulvet med brystkassa og skyve fra med beina og armene igjen :p

Back
Topp