Hei og hå!

Vi er litt trøtte og grinete her i huset også i dag

Var i barnebursdag til nevøene mine i går, og Asle ble nok en smule overstimulert. La ham klokka kvart på åtte i går kveld, men måtte inn og gi ham en flaske allerede en drøy time etterpå. Han våknet hele tiden etterpå, så det ble en del turer inn for å bysse ham litt før det ble det ny flaske ved midnatt da jeg selv la meg.
Han sov veldig urolig etter dette også og våknet mange ganger før han gav tydelig beskjed om at han var sulten kl halv fem, så da tenkte jeg at det nok ikke var direkte ulurt å bytte bleie på ham før han fikk ny flaske siden han har vært tissevåt de siste morgenene. Som tenkt, så gjort. Og mens han lå der på stellebordet, så klarte han å tisse på seg før jeg rakk å få på den nye bleia, så vi måtte av med pysjen og bytte alt

Da våknet han skikkelig, så etter at jeg hadde gitt ham flaska og lagt ham igjen, så var det ikke snakk om å sove..

Ikke før jeg resignerte en gang i 6-tiden og tok ham opp i sengen min. Da sovnet han som en stein.

Men da sover jo ikke jeg no særlig godt, så det er trygt å si at jeg er en smule vrak i dag

Tenkte jeg skulle få meg en liten strekk da han hadde første luren sin her for litt siden, meeeeen han syns tydeligvis 25 minutter var plenty, så jeg rakk knapt å duppe av før vi sto opp igjen. Dette blir en lang dag..

I dag skal jeg køye rett etter barne-tv