God søndag damer!

Astra

Elsker forumet
Ønsker dere en flott søndag!

Nå setter vi nesen østover og til Sverige for litt harryhandling. ;) Ellers blir det bare avslapping, og familie kos.

Noen spennende planer hos dere andre?

Takk for det :) Dere må ha en god tur til Sverige :)

Her har vi ikke store planer. Vaske bil og være ute tenkte jeg. Skal få lagt ut et par vogner jeg skal selge i kveld. Så må vaske de ferdig og ta bilder :) En rolig kosedag hjemme med andre ord :) Godt det :)

God Søndag alle sammen:):)
Hørres gøy ut med en handle tur til sverige:) HAdde man bare hatt sverige så nerme :)

Vi har ingen planer,her er det øs pøs:( Gubben såver (hjemme fra overtid kl 5 i natt) og eg og ungene ser en langbeint film. Eg springer og vasker og rydder litt innimellom.
Vasker og ull undertøyet til ungene og det dem hadde når dem var små bebier. Skal gå gjennom dem å se hva som er fint og kan brukes til denne bebisen.
Tenkte om vi skulle ut å spise en plass i dag,men må høre hva mannen vill.
Ha en god Søndag alle sammen

God tur til Sverige :-D
Nå fikk jeg lyst på en harrytur selv.. :l

Men her ligger vi to dager etter på fiksing av leiligheten til fotografering osv, så vi må vel bare sette igang. Alt føles som et stort tiltak men ja. Sette igang. Snart.

God tur til Sverige :)

Jeg har nå vært på jobb siden fredags morgen og er nå ferdig med 2/3 del. Hjem i morgen tidlig. Er litt kjedelig å bare sitte på jobb framfor datamaskinen men skal ikke ønske folk syk så det er vel bedre at jeg sitter å kjeder meg sammen med han jeg jobber med.

Ingen store planer her nei, hørtes kosli ut med Sverigetur!
Mini har vært hos mormor i natt så blir bare avslapping i sofan
 fram til vi henter han

Jeg har bursdag, og har feiret med en veldig stille og rolig dag sammen med Mini hjemme. Mannen kommer ikke hjem før 17.august, så vi har enda 10 dager igjen alene.

Fikk en kjempeoverraskelse av mannen, selv om han ikke er hjemme - så jeg er lykkelig for det. Har skrevet så masse på bloggen min i dag, så orker ikke skrive så mye her inne... men les gjerne der :)

God tur til sverige
Gratulerer med dagen mammaninni :)

her har det vært bursdagsbesøk til han som ble tre igår, etterpå dro jeg og broren min på harry potter kino, og nå venter jeg på at kyllingen skal bli ferdig i ovnen :))
god søndagskveld :)

Back
Topp