God søndag, alle!

lenemor

Forumet er livet
Håper jeg er her inne alene fordi dere andre har fått sove lenge, men jeg mistenker ikek at det er slik, for da har dere sovet veeeeldig mye i det siste.

Det har ikke jeg gjort i alle fall... gledet meg i hele går til å få sove lenge i dag, for å være hjemme med en ettåring når man er dårlig er slitsomt... og i dag våknet jeg til lydene av min mann som spøy på badet [8D]. Jada, det er synd på han, men jeg synes det er påfallende ofte at han er syk på søndag altså, kanskje vi må ta en periode med at jeg sover lenge på lørdagen?

I dag, ingen planer - med syk mann må jeg vel stå for alt som skal skje her... så da blir det dårlig med action... jeg er tom for energi igjen

Hva gjrø dere i dag da?

Kanskje du heller får sove ut på lørdager?![8D][;)] Mannfolk som er syke, blir jo så veldig mye sykere enn oss [&:] Vet ikke om mannen din er av det slaget da[8D] Pappaen til Mina er sånn. Han var SYK om han hadde litt vondt i halsen[8|].

Her stod vi opp 0830. Mina våknet i 06 tiden, fordi hu koster sånn. Men hun sovnet igjen.. Hurra[:D]

Idag er det knall vær, men det er KALDT. Ut må vi en tur for det!! Håper Mina har litt bedre humør idag enn hun hadde i går. For i går var hun nesten gratis på Finn[:-]

Vi skal treffe en venninne og sønnen hennes på 9mnd. Mina er så glad i babyer og spurte her om vi kunne kjøpe baby i butikken[8D] Sorry Mina blir ingen baby her. Det går pappan din evt stå for[8D]

Har kunnet sove lenge her om jeg ville, men ble liggende å tenke på alt jeg må gjøre, så stod opp... har en kaosperiode på jobb, med utdanning og sertifisering, så må jobbe litt i dag hjemmefra, for å kanskje klare å nå en deadline i morra..[8D]

Ungene koser seg med mormor, Raphael er ikke så glad for at mormor skal reise i dag, han ville helst ha blitt med..

Ingen andre planer enn å prøve å jobbe litt, kjøre mamma til flyet og slappe av. Er nydelig vær her, men veldig kaldt desverre[&:]

Ha en fin dag alle[:D]

Her fikk jeg sove lenge[8D] og så stakk mannen på jobb[&:] hehe, så vi har vært ute i et fantastisk fint vær, aka og kosa oss masse[:D]

snuppa er ikke helt i form om dagen for det har vært en lang kuldeperiode her, så hun foretrekker å være inne. Nå leker de sammen på gulvet [:D] deilig at lillemor er blitt så stor at de virkelig kan leke sammen!
Blir bare avslapping resten av dagen tipper jeg. Har lært meg å hekle så nå har jeg tusen planer på en gang...

Har lovet ungene is til barnetv, men jeg vet ikke hvem som gleder seg mest[8D][:D][:D]

Nå er vi hjemme igjen etter en lang ettermiddag i huset vårt og hos bestemor og besten. Har fått brent masse materialrester og ryddet masse i og rundt huset, Johanna grillet litt med bestemor, og så var vi så heldige å bli invitert på middag hos svigers - det mÅTTE vi jo si ja til [:D]

Nå er vi snart klar for legging - bare barne-tv og kveldsmat først... og når ungene er i seng så kanskje jeg tar og legger ut litt bilder fra en herlig dag i sola

Vi er inne i en selskapsmaraton! I går var det oldemor sin 90 årsdag.. (og så var det fest med kollegaene mine på kvelden.. men den var bare for meg! [8D]) i dag var det farmor sin 55års dag, og i morgen er det naboen sin 4-årsdag! HERLIG! Aslak STOR koser seg når han får kake HVER dag! Solveig har samlet slike pinner fra smørbrødene. I går serverte hun gjestene til 90 åringen rosiner på disse pinnene! Hun er herlig!! [:D]

God kveld!

Her nytes sofaen.. Bertine og jeg har gått på skitur idag, vi er ikke kjent i løypene, så vi har gått LAAANGT! Brukte 4 timer.. Snuppa ble sliten etterhvert, men gikk selv hele veien.. Flinke jenta! Vi hadde pakket sekken med matpakke og kakao da, så vi koste oss veldig..[:)]

William var oppe i 6 tiden i dag, fikk han til å slappe av en 45 minutters tid før vi sto opp. Vi vasket en del klær og spiste frokost før de andre sto opp [:)] Leah har sovet hos foreldrene mine i natt, og nå har hun sluttet med nattbleia også, så nå er det kun William som trenger bleie (men bare om natten, og DET kan jeg like [:D]) Ellers har vi vært på Eventyrfabrikken i dag, også spist middag osv hos foreldrene mine etterpå. Tittet på en del biler også, for vi er jo på jakt etter ny bil, også skal vi finne ut litt hva vi får for de to bilene vi har, flere seter må til [8D][:D]

Back
Topp