God søndag 22. juni :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen alle sammen!
Dagen i går fløy av sted med lat morgen og bytur :D
T er ikke helt i slaget, men det er nok bare en forkjølelse virker det som.
Minstemann er i hundre, som vanlig, og vi må nok ut og få ut litt energi i dag :)
I ettermiddag skal vi i utgangspunktet til byen på en kosert onkelen min er med på. Flere fra familien skal. Men om været ikke er veldig bra drar bare jeg en tur. Det er i en park, og varer nok litt utover kvelden.
Håper alle får en fin søndag :D

Så morro med konsert :)

Her har det nå regnet i 14 dager :( Skikkelig kjipt!

Sendte nå mann og barn ut, ikledt ullundertøy, strikkaklær og parkdress...god sommer :cool: 6 grader, regn og sur vind :p

Jeg skal drikke litt kaffe og rydde litt leker, så går jeg ut sammen med dem.

Ingen store planer idag heldigvis, skal ha lillesøsteren min på middag. Hun er på sin første alenereise hit og bor hos kusina si ;)

Så morro med konsert :)

Her har det nå regnet i 14 dager :( Skikkelig kjipt!

Sendte nå mann og barn ut, ikledt ullundertøy, strikkaklær og parkdress...god sommer :cool: 6 grader, regn og sur vind :p

Jeg skal drikke litt kaffe og rydde litt leker, så går jeg ut sammen med dem.

Ingen store planer idag heldigvis, skal ha lillesøsteren min på middag. Hun er på sin første alenereise hit og bor hos kusina si ;)

Ble ull her og, men bare ett lag under regnbukse og jakke :p
Nå ligger uan i ullundertøy i vognen ute, i den tynne fleeceposen. Det blåser veldig kaldt altså. Men med supert vindtrekk på Simo-vogna går det nok fint :D
Kos dere!

Ble ull her og, men bare ett lag under regnbukse og jakke :p
Nå ligger uan i ullundertøy i vognen ute, i den tynne fleeceposen. Det blåser veldig kaldt altså. Men med supert vindtrekk på Simo-vogna går det nok fint :D
Kos dere!
Som du så av snappen jeg sendte er det to lag ull inni sommervoksipose her :p

Fikk oss en 1.5 times spasertur mens hun sov, nå litt jordbær med yoghurt på før jeg henter lillesøs :)

Hei. Vi tok turen til Valdres på fredag morgen. Kom hjem til pappa akkurat nå. Blir her til i morgen. Mina og Khalid er hjemme i Sverige. Gleder meg til å se de i morgen :-)

Hatt en flott tur. Ca 6-10 gr. Skikkelig fjell og kald vind :-)

Hva skal dere idag. :-)
Utsikten fra hytta :-) Litt mørkt bilde. ..

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1403446184098.jpg
    1403446184098.jpg
    53,8 KB · Visninger: 10
  • 1403446224672.jpg
    1403446224672.jpg
    68,1 KB · Visninger: 9
  • 1403446256532.jpg
    1403446256532.jpg
    43,6 KB · Visninger: 9
Hei. Vi tok turen til Valdres på fredag morgen. Kom hjem til pappa akkurat nå. Blir her til i morgen. Mina og Khalid er hjemme i Sverige. Gleder meg til å se de i morgen :-)

Hatt en flott tur. Ca 6-10 gr. Skikkelig fjell og kald vind :-)

Hva skal dere idag. :-)
Utsikten fra hytta :-) Litt mørkt bilde. ..

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Så flott dere har det!

Ser ut som her det jo ;) kaldt og snøflekker i fjellene :)

Hermine fikk forresten prim på brødskiva idag for første gang, og GJETT om det var populært :D

Ingen reaksjoner enn så lenge, så får vi se i morgen :) Da skal vi også teste ut vanlig margarin på skiva.

Hermine fikk forresten prim på brødskiva idag for første gang, og GJETT om det var populært :D

Ingen reaksjoner enn så lenge, så får vi se i morgen :) Da skal vi også teste ut vanlig margarin på skiva.

Så bra!!

Surfer mobilt!

Herlige bilder Fra Valdres :D

Jeg skal til Valdres om ei uke! For å jobbe da, men jeg gleder meg veldig :)

Ble ingen konsert pga regnværet. Men vi var klare og pyntet til "fest", så da tok vi kaffe hos mampap istedet siden det var dem vi skulle i parken med.
Ungene var slitne - T er ikke helt i form :( Han ville legge seg først og pappaen fikk ikke lov til å synge for ham en gang... Veldig ulikt han!!
Mannen ville spille litt, så da skal jeg se serie. Han mumlet noe om å bestille en pizza da vi spiste veldig tidlig middag, men jeg har ikke hørt noe mer :p

Hei hei :)
Har prøvd flere ganger å svare innleggene deres idag, men den hersens appen klikker hver gang!:oops:

Jeg og jentene dro til mamma og dem idag:) de fikk seg en ny valp igår:D sååå søt og sååå liten:rolleyes: blanding av Drever og Gordon Setter:) jentene syns også den var fin, men dem var mer opptatt av andre ting:P hehe.. nå koser jeg meg på sofan med mocca og ostepop ;)

1403463964232.jpg
1403463973631.jpg
1403463982762.jpg

Jeg fikk tak i de samme frost t-skjortene til Liana, som Emira har:D så nå passer dem litt bedre :P
1403463992886.jpg

Og Leoh har kosa seg med melon :P
1403464001212.jpg

Hei hei :)
Har prøvd flere ganger å svare innleggene deres idag, men den hersens appen klikker hver gang!:oops:

Jeg og jentene dro til mamma og dem idag:) de fikk seg en ny valp igår:D sååå søt og sååå liten:rolleyes: blanding av Drever og Gordon Setter:) jentene syns også den var fin, men dem var mer opptatt av andre ting:P hehe.. nå koser jeg meg på sofan med mocca og ostepop ;)

Vis vedlegget 66137
Vis vedlegget 66138
Vis vedlegget 66139

Jeg fikk tak i de samme frost t-skjortene til Liana, som Emira har:D så nå passer dem litt bedre :P
Vis vedlegget 66140

Og Leoh har kosa seg med melon :P
Vis vedlegget 66141
Åååå, du store min så nyyyydelig hundevalp :rolleyes: Helt snuskeskjønn!!!

...og fine unger såklart! :p ;)

Herlige bilder Fra Valdres :D

Jeg skal til Valdres om ei uke! For å jobbe da, men jeg gleder meg veldig :)

Ble ingen konsert pga regnværet. Men vi var klare og pyntet til "fest", så da tok vi kaffe hos mampap istedet siden det var dem vi skulle i parken med.
Ungene var slitne - T er ikke helt i form :( Han ville legge seg først og pappaen fikk ikke lov til å synge for ham en gang... Veldig ulikt han!!
Mannen ville spille litt, så da skal jeg se serie. Han mumlet noe om å bestille en pizza da vi spiste veldig tidlig middag, men jeg har ikke hørt noe mer :p
Håper T blir bedre snart!

Koselig med familieselskap da :)

Åååå, du store min så nyyyydelig hundevalp :rolleyes: Helt snuskeskjønn!!!

...og fine unger såklart! :p ;)

Ja hun var så nusselig :) og sååå kosete..hehe..

Hehe takk :)

Back
Topp