GOD SØNDAGSMORGEN

babymama81

Elsker forumet
God morgen maisnupper.
Hva er planene for dagen?
Hvor langt er du på vei i dag?
Hvordan er formen din?

Ønsker deg en fin søndag!

God morgen!!! :) Planen er å slappe av og nyte søndagen før en hektisk uke:) Har akkurat bakt ferdig noen brett med boller så nå skal jeg og lillegutt kose oss:) Ellers er formen bra! Jeg har plutselig energi og er nesten ikke kvalm! Hekt fantastisk! + at jeg er hele 11 uker i dag!! :)

God morgen :-)
Her nyter jeg alenedag med snuppa på 14 mnd. Pappen jobber døgn hele helga, og kommer ikke hjem før sent i kveld. Nå er hun lagt for en liten kvil som jeg håper blir litt lang så får jeg tid for en cowboystrekk på sofaen...
9+1 i dag og formen er på stigende, deilig er det! Hadde pappen vært hjemme, hadde jeg faktisk tenkt meg på en spinningtime - men det får bli med tanken...
Snart kan jeg varme meg middagsrester - pakistansk mat - nam nam nam
Nyt dagen alle sammen - gjør den bra!

babymama81 skrev:
God morgen maisnupper.
UUUUUH, ikke så mye tror jeg, kanskje bake litt med barna?
7+5!
Hvordan er formen din?
Veldig kvalm, og mannen min lager baquetter og egg til frokost nå.....
Ønsker deg en fin søndag!
Ha en veldig fin søndag selv og, og alle andre og!

God morgen maisnupper.
Gooood Morning =)

Ingenting - skal ligge på sofaen å se frustrerte fruer og private practise hele dagen. Er SUPER sliten etter utmarsjen fra fredag til Lørdag, og har gangsperre i absolutt ALLE musklene. Så blir bare avslappning i dag.

I dag er jeg 10+6/11+1 =)

Hvordan er formen din?
Akkurat idag - veeeldig sliten. Sånn uten om det så går det i grunn veldig bra, annet enn at jeg begynner å kjenne at bekkenet ikke er heeeelt med på leken lenger. Er også generellt veldig sliten om dagen, men det er da det eneste i grunn. Babyen i magen koser seg og hjertet slår som bare det <3 koselig å ligge å lytte på i allefall <3 Merker godt at den vokser også, for når jeg våknet i morres, så hadde jeg en hard kul fra navlen og helt ned - livmoren - men jeg syns den er veldig høyt til å være 11 uker bare?!
Kontroll på Tirsdag da, så det gleder jeg meg veldig til =)

Idag var planen å kose oss alle tre, før jeg skal på jobb kl 5. Men sambo måtte hjelpe bestefareen sin med sommerhuset de har... Typisk at han ringer når vi endelig har litt fri alle sammen ;p

Idag er jeg 9+5 :)

Hvordan er formen din?
Formen er helt grei, fikk sovet lenge idag, og det var godt! Er litt småuggen idag, men håper det går over til jeg skal på jobb :)

Ha en kjempefin søndag alle sammen, og kos dere masse :D

God dag alle flotte maidamer.

Idag skal det ryddes i heimen og pakkes til hyttetur på onsdag. JEg skal toge dit, men mannen min skal kjøre imorgen, så da sender jeg med han det meste så slipper jeg så mye å bære.

Idag er jeg 8 uker

formen kjennes bra ut nå, men kvalmen pleier som regel å komme litt seinere på dagen. Men har følt meg litt piggere de siste dagene så krysser fingrene for en bra dag.

Goood søndag

Back
Topp