God SØNDAG!

Bruker763eli

Forumet er livet
Da var det vel på tide med en søndagstråd[:)]

Her er det bare å nyte siste dag før ferien tar slutt. Mannen og sønnen er på vareopptelling - dugnad for korpset - heldige de[8D]. Selv er det oss jentene som er hjemme og koser oss. Tenker på å rydde bort mesteparten av jula idag - kan være greit før jeg begynner å jobbe for fullt igjen. Det blir rolig kveld - og forhåpentligvis greit å få barna i seng til "vanlig" tid (hm......[&:]).

Jeg registrerer at jula har satt sine spor på vekta - kalkulert "sprekk" da - så nå er det bare å ta tak og snu trenden igjen. Skal bli godt å ta fatt på et nytt år[:)]

Ønsker dere alle en flott søndag![:)][:)]

Her er det siste dagen sammen emd sambo før han legger ut på sin ferd til Danmark.. Og det er med delte følelser! Jeg gruer meg litt til han skal være så lenge borte, men så blir det så fint at han endelig skal få begynne på noe han har veldig lyst til og gleder seg til å ta fatt på.. [:D]
Jeg og ungene skal klare oss med god hjelp fra min familie, og det kommer nok til å gå så fort..! Får vi håpe.. [8D]

I dag skal vi ha kalkun til middag..! Skulle egentlig hatt det i går, men det var så mye pinnekjøtt igjen at vi måtte ha rester.. [8D]

Håper dere alle har en herlig siste helgedag før hverdagen hiver seg over oss igjen.. [:)]

Jeg er på jobb, men det er siste dag før fridagen i morgen - som skal tilbringes med begge barna, for det er planleggingsdag i barnehagen. Her på jobb arrangerer vi nyttårsfest i dag, så i går og i dag har jeg vært bakemester, så kommer det kollegaer, skolelærere, etc. i ettermiddag - det blir nok hyggelig...

Vi gleder oss til hverdagen alle mann! Vi har vært hjemme sammen alle 4 i mer eller mindre 3 uker.. Veldig koselig, men også slitsomt og krevende..

Imorgen er det planleggingsdag i bhg, så ejg og barna er hjemme alene. Mannen skal prøve seg på jobb igjen..

Men IDAG, har vi kost oss.. Vi har sovet ut begge to, byttet på å være med barna.. Det trengs etter å ha blitt vekket en del ganger, enten er det amming, eller så er det tisseuhell.. Kroppen til snuppa er IKKE klar for å slutte med nattbleie dessverre(2-3 uhell hver natt i 2 uker er bevis nok..) Den praten får vi ta etterpå..[;)]

Vi har vært ute og akt i over 2 timer, det var gøy! Nabojenta kom hjem fra juleferie igår kveld, så det var gjensynsglede ja..[:D]

Nå har vi spist taco til middag, og ser på barnetv..

Back
Topp