God restaurant i Bergen??

Christine88

Elsker forumet
Tenkte jeg skulle overraske sambo på fredag, og ta han med ut på middag! Ordne barnevakt, og ta en liten helaften:) Kanskje med kino og middag.
Men trenger noen tips til hvor vi kan spise?

Er litt lei Friday's, Egon, Peppes, China Palace, Big Horn... Ja, de "vanlige"..

Sambo er glad i kjøtt, så de må ha det der:P Og prisen kan gjerne ligge på sånn som på Big Horn og Fridays..

Vi var i Bergen i august og spiste da på Dickens. Det må ha vært den beste biffmiddagen jeg har spist noen gang :)

Kostet mellom 200-300 per hovedrett :)

Escalon - tapas :)
Har ikke spist i restaurantene selv, men har bestillt catering derfra og det var kjempegodt!!! :)

Steakers på bryggen.. Type big horn, men litt "finere" og ikke veldig dyrt... Og så er det ganske koselig der :)

Harbour Cafe' på fisketorget! Dei har god mat, og ligge på den prisen du tenke:)

Yr i Marken. Skikkelig bra!!! Anbefalar desserten "Frityrstekt smilsjokolade" supernam.
Har kun vore der ein gang, da åt me treretter og det kosta rundt 400 kr trur eg. Veldig koselig der og hyggelig personale.

Ellers er Spisekroken bra, og Smauet Mat og Vinhus :o))

Høyres skikkelig kos ut, håpar dykk får ein strålande helaften!!

sogn78 skrev:
Yr i Marken. Skikkelig bra!!! Anbefalar desserten "Frityrstekt smilsjokolade" supernam.
Har kun vore der ein gang, da åt me treretter og det kosta rundt 400 kr trur eg. Veldig koselig der og hyggelig personale.

Ellers er Spisekroken bra, og Smauet Mat og Vinhus :o))

Høyres skikkelig kos ut, håpar dykk får ein strålande helaften!!

Ser no at du ville ha stor meny, da har eg nok ikkje anbefalt så bra restauranta, dei eg har nevnt er meir romantiske og fine. Syns likevel du skal prøva Yr ;o)
Tapas på Escalon e veldig bra, den ved Fløyen har bedre service og er koseligare enn den ved kinoen syns eg. Ellers har Cyclo, Sumo og Croathai god mat og greie prisar, men er kanskje ikkje veldig romantiske??

Må si at jeg er veldig glad i big horn
Vært der noen ganger i sommer og fikk god service , kjempe god mat også er det så enkelt å bestille bord på nettet

Back
Topp