God/ren duft i klærene..

me84

Elsker forumet

Hvilket vaskemiddel/skyllemiddel bruker du `?

er på evig jakt etter den gode lukten i klærene,kjenner den på andres klær innimellom men vet ikke hva de bruker ;) hehe

noen erfaring med ariel vs omo ?

du vett det at for andre som lukter på ditt tøy, lukter det godt. Nesten på samme måte som du synes andres lukter godt emoticon

Jeg synes omo lukter veldig godt.
Men jeg kan ikke bruke det på barna sine klær.
Er så parfymert at de får tørr hud av det.

Tøsa skrev:
Jeg synes omo lukter veldig godt.
Men jeg kan ikke bruke det på barna sine klær.
Er så parfymert at de får tørr hud av det.

Her begynner de å klø også av OMO. Har måtte begynt med Neutral :)

Bruker et skyllemiddel fra Europris. Lukter "sommerfrisk" og er gul. Den er himmelsk :D

Jeg bruker Ariel og Comfort sensitive. Alle sier klærne mine alltid lukter så godt.

Jeg HATER de andre skyllemidlene som sommerfrisk, outdoorfresh og lignende. Sommerfrisk lukter urin og de resterene lukter whitetrash og innestengt.

Jeg bruker Blenda Sensitive og Milo skyllemiddel. Syns det lukter heeerlig!

Jeg syns OMO stinker helt sykt, haha! Når folk har vasket klærne sine i mye OMO så kjenner jeg det med en gang og rynker på nesa. Noen overdriver veldig med mengden tror jeg. Når det lukter svakt så plager det meg jo så klart ikke. Hehe.

Jeg bruker Blenda Sensitive og Milo skyllemiddel. Syns det lukter heeerlig!

Jeg syns OMO stinker helt sykt, haha! Når folk har vasket klærne sine i mye OMO så kjenner jeg det med en gang og rynker på nesa. Noen overdriver veldig med mengden tror jeg. Når det lukter svakt så plager det meg jo så klart ikke. Hehe.

LilleLavendel skrev:
tøymykner fra durance! lavendel. såklart:)

Du går altså og lukter som  vandrende dassrens du da..:P

Neida. Nå var jeg stygg

Senator Malin skrev:
LilleLavendel skrev:

Neida. Nå var jeg stygg

HAHAHA, neiiii! aldri hatt dassrens med lavendel jeg altså? hvor i hule får jeg tak i det? VIL HA! HAHAAAA

LilleLavendel skrev:
Senator Malin skrev:
LilleLavendel skrev:

Neida. Nå var jeg stygg

HAHAHA, neiiii! aldri hatt dassrens med lavendel jeg altså? hvor i hule får jeg tak i det? VIL HA! HAHAAAA

Haha! Nei jeg synes bare lavendel lukter slik det gjør på offentlige toaletter.. Hehe

hm.. for meg lukter det sånn ekkel kunstig marinegreier + bajs! har du luktet på lavendel? i hagen din liksom? evt andres;) samma kan det være! hoho. vi kan være enige om at jeg går rundt og stinker dass!:D

Bruker blenda vaskemiddel og comfort sensetive skylle middel .

Lukter det veldig godt er det ikke sundt for huden. Parfyme og drit er ikke bra for noen.
Bruker Neutral jeg, lukter bare rent og ikke noe annet :)

Bruker den blå outdoor fresh. (hører du, Malin!!!)

Den er herlig :)

Omo og comfort, den rosa 

Bruker flytende ariel og bytter mellom disse tre tøymyknerene

De lukter SÅÅÅÅÅ godt!!!!!! Men jeg må bytte litt, hvis ikke blir jeg lei :P

Bruker neutral og blenda sensitive!
Ingen form for skyllemiddel eller tøymykner her i huset. Det ødelegger klærene, de blir fortere falmet og slitt, det lukter ikke godt, og er ikke bra for huden!

Jeg ser tydelig forskjell på klær det er brukt skyllemiddel/tøymykner i og klær som ikke er vasket med det.
Faren til snuppa bruker tøymykner, og klærene  hennes derfra er famlet, stygge og stinker!
Tilogmed fisen og bajsen hennes lukter tøymykner når hun har vært der en helg! FYSJ!

bruker neutral pga baaarna, men bruker aroma therapy på våre og av og til litt av storebror sine klær. Mm mm :-D faktisk fått spr om hva jeg bruker for det lukter godt ;-) kjøpes på Coop!

Back
Topp