GOD REGNVÆRSDAG!

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Her regner det og skal angivelig komme 18 mm nedbør i dag [&:] Såååååeeeh, innedag!

Har akkurat shippet en liten og en stor til bhg. Jeg har spist frokost og Vetle ligger og leker på gulvet.
Han våknet bare en gang i natt kl 0550 og fikk vann (vil jo ha melk vettu) og sovnet igjen og sov til 0650. Da stod vi opp [:D] Sofie var overlykkelig over at Mamma var våken på morgenen for engangsskyld.

I dag kommer rørlegger på besøk ila dagen, så skal jeg prøve å røske ut ett skap og en vask. I ettermiddag kommer svigers på besøk til middag. Kanskje hjelper de oss å montere dusjkabinettet [8D]

I dag serverse Raclette, bare uten racletteost. Det ble Suisse fondue ost isteden, håper det funker. [:)]

Ha en din dag people!

Jeg spiser frokost mens jeg hører at lillebror prøver å finne søvnen på soverommet.
Har sen frokost da det går treigt i hele kolibrimaskinen i dag. MEn funnet fram to sjokkiskjeks somjeg skal kose meg med og da blir det nok fart i maskineriet!
Nå hører jeg på Ødegaard fortelle om kartlegging i skolen på tv..bah, gi mannen en lang ferietur og sett inn en god vikar![8D]

I dag skal jeg høre hvordan jeg skal behandles[8|] Skal pakke en treningsbag og se om jeg kan trene litt etterpå på Elixia hvor jeg i mitt stille sinn skal prøve å trene bort litt aggresjon. Kl 16 blir det vasket her, så blir det laks til middag og det går i ett med legging av barna..helt til kl 20 hvor jeg legger bena på bordet og ikke gjør en ting mer i dag[:D]

Idag fulgt jeg snuppa i bhg
minsten var hjemem med pappa.
Han er ikke hlet i form stakkars

skal ha kjøretime idag. mormor skulle egentlig komme å passe minsten med
trenger ikke det  når mannen er hjemme.

ellers ingen planer for dagen

ønsker alle en fin fin dag..

God drittværsdag![:'(]

Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre i morges. Gikk i topp og shorts&flip-flops igår, idag regnet det som bare .......!!!!

Lucas sitt regntøy? ALT i barnehagen. Regntrekk over trilla? Han ble DASSBLAUT på vei ned. Jeg trådde over meg en regnponcho, stygg som juling, hatt den på noen festivaler.

Brun og fin er jeg, men får ikke vist det! Hrmf. Jeg er småsur idag...akkurat som været...

God ettermiddag[8D]

Her startet dagen kl 06.15 da ringte kl[&o]Vært på jobb til 15.30,har vært en del
regn her også.Vi lagde skumparty i bhg til ungene de storkoste seg[:D]
Vi grillet når vi kom hjem,Ella ble lagt kl 17.40 hun var helt skutt.Nå sitter
Elsie å ser på siste resten av barnetv.
Har planer om å ligge som ett slakt på sofaen å ikke gjøre noen ting resten
av kvelden orker ikke.Tar det i morgen i stedet.

Back
Topp