God påske!

Håpefull90

Blir kjent med forumet
Vannet gikk kl 23 i går kveld, og kl 05 i dag tidlig var vesla på plass.
Så da ble det april-baby på oss:Heartpink
Frisk og fin jente født 33+2, 2240 gram og trenger såvidt litt starthjelp på pust.
Fikk ha henne på brystet noen minutter.

Far fikk være med nesten hele veien, ble bare en time i bilen. Han får også være med på nyfødt når vi flyttes dit, men får ikke komme tilbake om han reiser.

God påske alle sammen!
 
Gratulerer så masse med jenta :Heartpink
Har du følt på tegn at fødselen har vært i gjære eller gikk vannet bare sånn plutselig?
 
Gratulerer så mye! Og bra far stort sett får være med.
 
Gratulerer så mye!! Godt å høre at alt har gått fint, og at far fikk være med dere :love7 Nyt tiden :Heartpink
 
Tusen takk alle sammen :Heartpink

Det hører med til historien at jeg var innlagt forrige uke med premature rier, og fikk da full dose med lungemodning.
Etter en uke i senga hadde jeg rukket å innstille meg på at mai utgikk, så det gav en god ro når vannet brått gikk, og riene begynte rett etterpå.

Hun er allerede av pustestøtte, og alt ser veldig bra ut. Vi krysser det som krysses kan for at det holder seg, og skal nå nyte påsken på nyfødt alle 3.
 
Tusen takk alle sammen :Heartpink

Det hører med til historien at jeg var innlagt forrige uke med premature rier, og fikk da full dose med lungemodning.
Etter en uke i senga hadde jeg rukket å innstille meg på at mai utgikk, så det gav en god ro når vannet brått gikk, og riene begynte rett etterpå.

Hun er allerede av pustestøtte, og alt ser veldig bra ut. Vi krysser det som krysses kan for at det holder seg, og skal nå nyte påsken på nyfødt alle 3.



Gratulerer så mye til dere begge . Kan jeg spørre hvilke sykehus du fødte på? Og når du skriver t far kunne være med på nyfødt, mener du barsel da? Han slapp å måtte dra hjem etter1-2 timer :) kose dere!
 
Gratulerer så mye til dere begge . Kan jeg spørre hvilke sykehus du fødte på? Og når du skriver t far kunne være med på nyfødt, mener du barsel da? Han slapp å måtte dra hjem etter1-2 timer :) kose dere!

Takk for det.
Vi er på Lillehammer, og jeg var innom barsel et døgn, mens far og barn flyttet samtidig opp på nyfødtintensiven og jeg kom etter. Siden vi blir her lenger enn 14 dager får far være her, så sant han er frisk. Noe vi selvfølgelig setter stor pris på i disse dager.
 
Gratulerer så mye :Heartred
 
Gratulerer så mye:Heartred
Så bra at alt har gått bra og at far får være med. :)
 
Back
Topp