God påske!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
p2253786984-3.jpg
Da er det for mange allerede blitt påskeferie, mens andre fortsatt har litt jobbing igjen før de kan ta på påskeferie!

Hva er deres planer for påska, hjemmeferie eller hyttetur? Kanskje det blir født noen påskebabyer iløpet av de neste dagene?

Uansett hvilke planer dere har, så vil jeg ønske dere alle en riktig god påske! Håper dere får en flott påske ukeo_O

God påske [emoji4] her skulle minien egentlig komme etter påske og i april men dog nei [emoji4] her sitter jeg med en gutt på 16 dager gammel [emoji4] så påsken her blir stille og rolig hjemme og kose oss som familie på 4 [emoji173]

God påske [emoji4] her skulle minien egentlig komme etter påske og i april men dog nei [emoji4] her sitter jeg med en gutt på 16 dager gammel [emoji4] så påsken her blir stille og rolig hjemme og kose oss som familie på 4 [emoji173]
Åååååååå! Gratulerer så mye!! Nyt dagene og kos dere masse. :D
Hvordan er formen din?

Tusen takk [emoji4] formen er bra tross for keisersnittet [emoji4] gleder meg til å være mer i bevegelse og begynne å trene [emoji4] og ikke minst trille lange turer [emoji7]
Ahhh.. den forstår jeg ja. Ta det veldig veldig med ro i begynnelsen. Du må ikke presse deg selv

Gratulerer så mye! Definitivt verdt å ha hjemmeferie da:Heartred

Vi er på ferie i hjembyen til mannen min ☺️ Her kjører vi akebrett, går på ski og bygger snøhule. Vi triller også mye tur ☺️ Kjekt å endelig få vise frem familiens nyeste tilskudd til familien Hannes også ❤️ Her blir vi til søndag før vi vender nesen hjem og mannen skal jobbe og barna på skolen ☺️

Back
Topp