God påske!

God påske :D
Vi skal jobbe torsdag og lørdag så blir ikke mye påskeferie, men snuppa vår skal på hytta med min familie <3 :D

Du er heldig :) jeg skulle heller hatt fast jobb enn "ufrivillig" fri i påska :(

Fastlønn hver mnd så har ikke noe å si hvilke dager jeg jobber. Men blir uten unntak satt opp på alle høytider i min turnus. Har vært sånn de 4 siste årene. Det er ikke mye artig å komme hjem kl 22 på julekvelden når alle andre har spist og åpnet pakker og man selv må gå rett i seng fordi man skal kjøre på jobb 08:00 mårran etter. :(

Har sitti på jobben og grått mange julekvelder fordi jeg ikke får være med å dele juleminner og opplevelser med resten av familien min.
At jeg ikke får dra på påskeferie, hyttetur og skiturer det kan jeg overleve :p

Håper på en god påske...
Jeg er fremdeles i dårlig form, og trenger masse pauser og powernaps i løpet av dagen.
Håper jeg blir bedre i løpet av påsken, men tør ikke håpe for mye.
Men vi har ingen absolutte planer. Tar en dag av gangen. Heldigvis ;)

Men ønsker alle en flott påske :duckie

Fastlønn hver mnd så har ikke noe å si hvilke dager jeg jobber. Men blir uten unntak satt opp på alle høytider i min turnus. Har vært sånn de 4 siste årene. Det er ikke mye artig å komme hjem kl 22 på julekvelden når alle andre har spist og åpnet pakker og man selv må gå rett i seng fordi man skal kjøre på jobb 08:00 mårran etter. :(

Har sitti på jobben og grått mange julekvelder fordi jeg ikke får være med å dele juleminner og opplevelser med resten av familien min.
At jeg ikke får dra på påskeferie, hyttetur og skiturer det kan jeg overleve :p
Har du prøvd å klage til sjefen? Synes virkelig ikke det høres riktig ut at du skal jobbe hver julaften! :(

Har du prøvd å klage til sjefen? Synes virkelig ikke det høres riktig ut at du skal jobbe hver julaften! :(

Det hjelper ikke. Er ansatt i staten så der er det ikke noe som heter skjønn eller rettferdighet. Ei heller juleturnus og bytte på ting :p jeg har f.eks sommerferie uke 28,29,30 sambo har 30,31,32:confused:

Det hjelper ikke. Er ansatt i staten så der er det ikke noe som heter skjønn eller rettferdighet. Ei heller juleturnus og bytte på ting :p jeg har f.eks sommerferie uke 28,29,30 sambo har 30,31,32:confused:
Kjipt! :( men du får ihvertfall julefeiring i år da. :D

Ja, God påske alle sammen, og kos dere masse :-D
Blir rolig hjemmepåske her, og det er kjekt med tanke på form og kvalme. Fikk en super start på påska idag med tidlig ultralyd. Hærlig å få se lillegull :-D Har vokst 11 cm på 13 dager :-D

God påske alle!

Etter å ha jobbet mandag og tirsdag har jeg også ferie nå.

Ikke så mange planer da. Formen er ikke helt på topp akkurat.

Back
Topp