God påske!

God påske alle sammen! Håper dere alle får en kjempeflott påske om dere er hjemme eller på hytta :D
Gjerne sleng inn noen påskebilder iløpet av uka :D

Jeg skal jobbe hele påska :( som vanlig! Og jula.. Og nyttår.. Og 17 mai.. Lol.
Sånn er det å være ansatt i staten og ikke ha noe valg!
Men god påske til alle som har fri! ;)

God påske! :) :D Her blir det et par dager med oppgaveskriving (studierelatert) et par dager, så får jeg ta meg litt påskeferie når mannen har fri fra torsdag av :)

God påske til deg også! Her blir det jobbing et par dager, også reiser vi hjem på besøk :) Det blir herlig!

Åh. Utrolig kjipt det da :(

Ja det er ikke mulig å ha det sånn når baby kommer i hus. Så skal liksom barnefar og unge sitte alene hele jula mens mamma er på jobb 9-21?
No thank's

God påske! Jobber halv dag imorgen, så bærer det hjemover til mamma og pappa :)

God påske, damer!
Vi har nettopp kommet hjem igjen etter en helg på hytta. Så nå blir det 2 dager på jobb før det blir bypåske:)

Last edited:
God påske! Her blir det bypåske med turer, kino og middag ute med samboer. Viktig å ta litt vare på hverandre før den lille kommer :)

God påske til dere alle ja:) skal bli veldig deilig med noen dager fri, håper solen titter frem:)

Fri onsdag og torsdag, ellers er det jobbepåske, slik er det å jobbe i helsevesenet ;) Godteri blir det nok av uansett :P God påske alle sammen :)

God påske! Skal være litt med familie og nieser og nevøer, barneselskap, og sammen med kjæresten og barna...:) blir deilig

God påske alle sammen!!! :thumright

Hadde siste arbeidsdag i dag :cheers
I morgen skal vi reise til besteforeldre og være der med familien/slekta utpå landet, stå på ski og alt som hører med påske. Blir kjempekoselig:happy119

Og til dere som jobber.. Stå på. Dere er kjempeflinke. Hva skulle vi gjort uten dere. Håper dere også får en velfortjent ferie snart:gen014

Jeg skal jobbe hele påska :( som vanlig! Og jula.. Og nyttår.. Og 17 mai.. Lol.
Sånn er det å være ansatt i staten og ikke ha noe valg!
Men god påske til alle som har fri! ;)
Du er heldig :) jeg skulle heller hatt fast jobb enn "ufrivillig" fri i påska :(

Back
Topp