God påske!

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Vil bare ønske dere flotte damer en riktig god påske! Har dere planer om å dra på tur, eller skal dere nyte tiden sammen hjemme? Eller er det kanskje noen som må jobbe? :)

Vi skal bare være hjemme hele uka nå og kose oss med lillemor. Og venter spent på resultatet fra forsøket nå. Rugedag 6 i dag (blastocyst). Hadde vært så stas med nok et IVF mirakel <3. Får besøk av min søster onsdag eller torsdag da og hun blir her til søndag.

God påske til dere alle :D

massemassemassemasse god påske til dere... :-) Jeg skal jobbe tirsdag og torsdag samt lørdag og søndag i påsken.. og nærmest hele vinterferien, (tirsdag-fredag) <3 <3 <3

God påske alle fine damer! Her blir det en tur til Sverige for å få tankene vekk og over på noe annet! Gleder oss til det:D kos dere alle sammen <3

God påske! Bli vell bare hjem med baby hvis ikke bli ringt opp for o jobb. telle ned dager til UL.. ☺☺☺☺

Her blir det å kjøre på tur til kysten på onsdag og besøke min mor og ei søster som snart skal ha baby <3 Kommer ei søster langveisfra med familien sin også, som vi ikke har truffet på lenge. Det blir kjempekos. Påskefeiring ved sjøen er stas :)

God påske alle sammen :-) Her blir det hjemmepåske, tenker det blir noen turer for å besøke litt familie osv, ellers blir det avslapping og gåturer med niste og kakao hvis været blir bra :D

God påske :D Her blir det jobbing disse tre dagene og bypåske resten av påsken. Fint det og ❤

God påske! Jeg har tatt meg skikkelig påskeferie!:D Har store planer om å bare slappe av...:p;)

God påske!
Selv skal jeg jobbe imorgen før det blir ferie.

Back
Topp