Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vil bare ønske dere flotte damer en riktig god påske! Har dere planer om å dra på tur, eller skal dere nyte tiden sammen hjemme? Eller er det kanskje noen som må jobbe?
Vi skal bare være hjemme hele uka nå og kose oss med lillemor. Og venter spent på resultatet fra forsøket nå. Rugedag 6 i dag (blastocyst). Hadde vært så stas med nok et IVF mirakel <3. Får besøk av min søster onsdag eller torsdag da og hun blir her til søndag.
massemassemassemasse god påske til dere... Jeg skal jobbe tirsdag og torsdag samt lørdag og søndag i påsken.. og nærmest hele vinterferien, (tirsdag-fredag) <3 <3 <3
Her blir det å kjøre på tur til kysten på onsdag og besøke min mor og ei søster som snart skal ha baby <3 Kommer ei søster langveisfra med familien sin også, som vi ikke har truffet på lenge. Det blir kjempekos. Påskefeiring ved sjøen er stas
God påske alle sammen Her blir det hjemmepåske, tenker det blir noen turer for å besøke litt familie osv, ellers blir det avslapping og gåturer med niste og kakao hvis været blir bra