God påske!

muffinsdronningen

Glad i forumet
HVor mange dager har dere igjen nå jenter?
og er det noen planer for påsken? er dere hjemme eller borte? følte ikke for noe fjelltur i år her, så det får vi vente med til sommeren ;) men idag skal vi på påskemiddag hos faren min! og påskeegg av mannen sitter jeg å gomler i meg, så det er påske i år også!

vil bare ønske alle sammen her god påske og håper alle koser seg!

GOD PÅSKE!! 

vi blir hjemme i påsken, men skal kose oss masse fordi om med turer til akvariet, baluba, fløyen o.l. ;) 

Her blir det ikke stort... vært på åpning av båtsesongen i dag:) ute i en 30 fots million båt.. nice det;) 

ellers har det vært pølser til middag i dag.. blææææ

lammelår i morra og ellers fint lite som skal skje vil jeg tro... 

vi får se.. ikke noe påskeegg fra mannen her i gården altså;) (bitter)
hehe.. skal strax parkere i soffaen og furte for de ekstra kiloene som har kommet på de siste ukene.... 

Vi er hjemme vi. Formen min tilsier at jeg har det best hjemme, kjedelig, men sånn ble det i år. Er 35+5 idag så 34(?) dager igjen. Blir satt igang seinest på temin, pga insulinbehandling.

Lillan har vært med besteforeldrene på hytta en natt (tirsdag-onsdag) og jeg lurer på om hun ikke får dra opp en gang til før påsken er over :)

Mine foreldre har vært på kort besøk ett par dager. Fint å treffe dem. Lillan og Morfar har avtalt fiske-tur i Lofoten i sommer <3.

Vi har fint vær, snøer mye, men i oppholdene er det fint!

Glad Påsk!

I dag har jeg 39 dager igjen til termin. Kjenner jeg er glad det nærmer seg nå. Bekkenet krangler mye om dagen og nattesøvn er det dårlig med. Men koser meg masse med den lille i magen og gleder meg veldig til h*n kommer =)

Ble hjemmepåske på oss i år også. Men mamma, pappa og søster'n er på besøk og vi har flere familiemiddager i vente. Godt å komme seg litt ut av huset og nyte kvelden hos familie. 

Ellers skal vi hente vogna på lørdag, som er det siste vi mangler å få i hus. Så snart er alt klart til den lille =)

God påske alle sammen!

LadyOnHeels skrev:
GOD PÅSKE!! 

vi blir hjemme i påsken, men skal kose oss masse fordi om med turer til akvariet, baluba, fløyen o.l. ;) 

Akvariumet! herlig, *savner* kos dere!

nettopp kommet hjem etter at venninner hadde kjempekoselig babyshower! fikk klær og leker og en bleiekake! kjempekos og overraskende :)

ååå, et hørtes kjempe kjekt ut :) 

Back
Topp