God påske, jenter

babyT

Forumet er livet
Nå er jeg hjemme på Sola. kom igår kveld, og håper bagasjen snart leveres på døra. Flyet fra Tromsø til Gerdermoen var forsinka, så de fikk ikke tid til fa bagasjen over på Stavangerflyet. Kjedelig, men skjønner jo at det måtte bli slik.

I kveld skal jeg på bryllupsfest til søskenbarnet mitt som gifta seg på ishotellet i Alta for to uker siden. Gleder meg. Blir fint å se resten av slekta også.

Håper dere alle får en flott påske!

Stor klem fra Mona.

så kjekt for deg å komme hjem då[:D]
du får kose deg kjempe masse no[:D]
og god påske til deg snuppa[:D]

Takk, ønsker deg også en riktig god påske. 
Klem.

goood påske.kos dere masse på ferie.
skal jobbe en del, men ha noen fridager, da blir det bare å kose meg hjemme hos pappa og de, så kommer søs og tantebarn...så det blir kjekt.
kos deg på fest da[:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Klem.

signerer denne[;)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

så kjekt for deg å komme hjem då[:D]
du får kose deg kjempe masse no[:D]
og god påske til deg snuppa[:D]

sign denne

ORIGINAL: * Bobbo *

Klem.

Signerer denne, kos deg skikkelig på Sola nå - men jeg vil ikke enbefale å teste ut vanntemperaturen men en koslig spasertur på den flotte Solastranda er å anbefale derosom været er brukbart. Det er den flotteste stranda jeg hvet om.

God påske til deg også...håper du får en fin påske[:)]

Det samme gjelder alle dere andre her inne...[:)]

ORIGINAL: babyT?

Nå er jeg hjemme på Sola. kom igår kveld, og håper bagasjen snart leveres på døra. Flyet fra Tromsø til Gerdermoen var forsinka, så de fikk ikke tid til fa bagasjen over på Stavangerflyet. Kjedelig, men skjønner jo at det måtte bli slik.

I kveld skal jeg på bryllupsfest til søskenbarnet mitt som gifta seg på ishotellet i Alta for to uker siden. Gleder meg. Blir fint å se resten av slekta også.

Håper dere alle får en flott påske!

Stor klem fra Mona.

Kos deg i bryllupet da Mona! Vi kommer etter til Sola på onsdag =) Håper vi har bedre lykke angående bagasjen da.. Er spent på å endelig få se Sola da [:D]

Back
Topp