God påske jenter!

timtam

Gift med forumet
I morgen går turen til Valdres!

Maaaange dager uten BV - hvordan skal dette gå [&:]
Fruluna, kanskje jeg må komme hjem til deg og låne nettet ditt litt [:D]

Ha en topp påske alle sammen, pass godt på dere selv og de små nurkene!

Takk for det kjære timtam!
Ha en riktig fin tur til Valdres og ha en superduper påske!
Kose dere masse!
Tastes etter påske da [;)]

Åhh ja det må du gjøre!! Hihi!! Skal komme opp i bakken å se etter deg jeg [:D][:D]

God påskeferie til vakre Valdres!! Er blå himmel her nå, så håper sola kommer i dag!!![:)]

Hihi... Ikke titt så mye i selve bakken da, har nemlig ikke tenkt til å stå så mye selv [:D]

Men på uteterassen midt i bakken derimot!

Vi ringte opp til Valdres golf her forrige dagen for å høre om driving rangen kanskje var åpen, fikk beskjed om at det lå masse snø igjen [&:]
Tenkte kanskje at det var bart helt nederst jeg da... jaja :)

Blå himmel er bra - krysser fingrene for masse påskesnø!

Lå det igjen mye snø der altså?? Ja det ligger litt skyggefullt til og så er det så flatt der, så det smelter vel sakte i motsetning til den siden alpinbakken ligger i [:)]

Spiller dere golf altså?? Gjør mannen min også. Gjorde det jeg og, men ble slutt på det da jeg skulle ha Linnea [:D]

Ja nå kommer sola fram som bare det, men dt blåser litt eneste...

Begynte å spille golf i fjor da, så er ikke såå rutinerte  ;)

Vært på Valdres golf 2 ganger, kjempefin bane, bare synd det bare er 9 hull.. Men det planlegges vel 9 nye, det blir bra!

Ja de skal vel bygge ut 9 hull til etterhvert. Er vel det som er planen iallefall!!
Blir sliten av bare 9 hull også jeg da..hihi [:D][:D]

Og når vi har gått to runder, er jeg IALLEFALL sliten.... [&:]

Hihi, ja det blir langt å gå [:D]

Neste år er jeg vel i så dårlig form at det holder å gå den kjipe treningsbanen ute på jordene [&:]

God påske alle sammen!!!![:)][:)][:)]

Ha ha ha ja, den treningsbanen har vi gått MASSE!! Skal man golfe flere ganger i uka, blir det for dyrt å gå den store iallefall [8|]
Har trilla mye barnevogn der jeg..hihi!!

Kanskje vi sees på golfbanen med hver vår vogn i sommer da??? Det hadde jo vært kos!! Kunne vi sittet på verandaen på klubbhuset vi og kost oss med nurkene våres... [:)]

Skal ikke se bort i fra at det blir noen turer dit til sommeren/tidlig høst!

Kosing med nurk ved klubbhuset må vi få til ja! Hadde vært gøy!

Nå er det avlogging her ([&:]), skravles mer på søndag jenter!

Back
Topp