God påske :D

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
God påske, alle sammen :D Hva slags planer har dere lagt for påsken? :) Skal dere reise bort eller blir det bare hjemme-påske i år? :)

God påske [emoji213][emoji4] ikke turt å legge noen planer her ettersom jeg kaster opp flere ganger om dagen og mye kvalme[emoji853] men får heller kose oss hjemme [emoji2]

God påske :)
Her er vi på familiebesøk noen dager før vi reiser på hytta siste del av påska for å nyte sol og snø :)
Helt som vanlig.

God påske [emoji213]

Vi skal en tur til svigers noen dager, ellers blir det hjemmepåske med dagsturer på fjellet [emoji4]

God påske!
Vi skal til svigerforeldrene mine på onsdag, det blir hyggelig. :)

God påske! [emoji214]
Vi skal være hjemme. Vi tar oss nok en tur til Bergen og besøker min gamle farmor. Evt en tur på Fløyen. [emoji173]️

God påske[emoji214] vi dro til vår lille bu oppi fjellet idag og blir her i noen dager i det nyyydelige påskeværet[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️

God påske alle sammen! :happy:
Vi skal besøke familie både her og der, ellers bare nyte dagene hjemme og med venner. :love2

God påske :) Her blir det hjemme påske, med et lite familie besøk lørdagen :)

God påske:)

Første del av påsken ble tilbragt hjemme pga. sykt barn. Andre del av påsken går i ett. Det blir familiebesøk til mine foreldre og besteforeldre, og dagstur til svigermors hytte:)

God påske! Vi er på hytten og har vært her siden tirsdag <3

Back
Topp