M
Moderator Wilma
Guest
God påske, alle fine dere
Har dere noen planer for påskeuken? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hva med å sitte ute om det er sol og fint vær? Med pledd og gode klær, noe å lese på? [emoji4]Sitter på hytta/huset i sauda mens alle andre er ute å koser seg i kulden med aking og snøhulelaging. Kan bli noen laange kjedelige dager alene med bekken og ryggsmerter inne på hytta for min del gitt
Hva med å sitte ute om det er sol og fint vær? Med pledd og gode klær, noe å lese på? [emoji4]
Noen ganger må man bare ofre seg litt for å glede barna [emoji6]Satser på at natta gjør underverker for deg [emoji6]Hytta er insnødd så terassen er desverre usittelig [emoji23][emoji23]
Var med en time opp til trekket i dag og så på unga ake og stå på ski og angrer meg ihjel nå for bekken er helt kaputt. Men unga koste seg og syns d var s stas å vise meg , så verdt smertene. Satser bare på jeg klarer sove
Noen ganger må man bare ofre seg litt for å glede barna [emoji6]Satser på at natta gjør underverker for deg [emoji6]