God påske :D

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
God påske, alle fine dere :D Har dere noen planer for påskeuken? :)

Her skal den tilbringes med familiesammenkomst og kos. Jeg har også fått et helt ferskt tantebarn (kom 14. Mars) som jeg nå Får hilst på i påsken, så det blir stas :happy:

Sitter på hytta/huset i sauda mens alle andre er ute å koser seg i kulden med aking og snøhulelaging. Kan bli noen laange kjedelige dager alene med bekken og ryggsmerter inne på hytta for min del gitt

God påske <3 her koser vi oss hjemme med godt vær! Besøk av familie og fyrt opp bålpanna i dag. Jobber lørdagen så blir middag hos svigers etterpå =D

God påske! [emoji4]
Mannen er på havet og sønnen farter stort sett rundt med venner, mens jeg er hjemme. På lørdag skal vi en dagstur på hytta til svigerfar på eggjakt. :-)

Sitter på hytta/huset i sauda mens alle andre er ute å koser seg i kulden med aking og snøhulelaging. Kan bli noen laange kjedelige dager alene med bekken og ryggsmerter inne på hytta for min del gitt
Hva med å sitte ute om det er sol og fint vær? Med pledd og gode klær, noe å lese på? [emoji4]

Hjemmepåske, men vi koser oss likevel [emoji6]

Pakker ned mesteparten av våre ting og gjør oss klare for flytting[emoji4]

Andre aktiviteter som har vært/står på planen kommende dager;
- sen påskelunsj hos noen venner
- kino i dag med snuppa på 2 år
- bowling i morgen og middag ute
- Ekeberg husdyrpark en dag

God påske [emoji4][emoji4]

Hva med å sitte ute om det er sol og fint vær? Med pledd og gode klær, noe å lese på? [emoji4]

Hytta er insnødd så terassen er desverre usittelig [emoji23][emoji23]
Var med en time opp til trekket i dag og så på unga ake og stå på ski og angrer meg ihjel nå for bekken er helt kaputt. Men unga koste seg og syns d var s stas å vise meg , så verdt smertene. Satser bare på jeg klarer sove

Hytta er insnødd så terassen er desverre usittelig [emoji23][emoji23]
Var med en time opp til trekket i dag og så på unga ake og stå på ski og angrer meg ihjel nå for bekken er helt kaputt. Men unga koste seg og syns d var s stas å vise meg , så verdt smertene. Satser bare på jeg klarer sove
Noen ganger må man bare ofre seg litt for å glede barna [emoji6]Satser på at natta gjør underverker for deg [emoji6]

Back
Topp