God påske :D

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Ruge-hjemmepåske på oss, pappaen jobber frem til skjærtorsdag, og deretter er det fullt fokus på å få ferdig kjøkkenet før tullemor kommer, og det er nå han har tid og fri, så da...

Sambo tar med barna på hyttetur sammen med resten av vennegjengen. Jeg derimot skal jobbe hele påsken

Blir hjemme. Mannen jobber til og med onsdag, så er det fokus på å pusse opp rommet til minstemann, som snart blir mellommann:happy:

Vi skal desverre på hyttetur fra torsdag av, noe som ikke frister litt engang.

Hvorfor drar du da?

Vi skulle dra til min mans familie, men jeg klarte omsider, og si at jeg ikke orket på nåværende tidspunkt. Tar på, og være gravid. Det holdt på, og bli tur pga jeg hadde dårlig samvittighet...
Men klarte heldigvis, og være ærlig til slutt :confused:

Uff den er tøff ja :o Hadde nok ikke klart, og droppe det jeg heller da :(

Hadde det ikke vært for henne hadde jeg nok droppet det fordiom vi skal reise med et vennepar .
Ikke har jeg varme klær som passer til ei langhelg i snøvær og ikke har jeg bekken eller rygg til det , så jeg blir nok mye alene inn på hytta.
Men verste er vell egentlig redselen [emoji27][emoji27] sist jeg var gravid og vi var på langhelg utflykt så kom vi hjem på mandagen og på tirsdagen gikk alt til helvete og endte med at jeg mista lillegutt siden fødselen starta i uka 17 [emoji853] så det ligger jo selvsagt også å ruller rundt konstant i hode

Hadde det ikke vært for henne hadde jeg nok droppet det fordiom vi skal reise med et vennepar .
Ikke har jeg varme klær som passer til ei langhelg i snøvær og ikke har jeg bekken eller rygg til det , så jeg blir nok mye alene inn på hytta.
Men verste er vell egentlig redselen [emoji27][emoji27] sist jeg var gravid og vi var på langhelg utflykt så kom vi hjem på mandagen og på tirsdagen gikk alt til helvete og endte med at jeg mista lillegutt siden fødselen starta i uka 17 [emoji853] så det ligger jo selvsagt også å ruller rundt konstant i hode

Nei så grusomt :(:Heartred
Ta med deg en god alt oppslukende bok, eller noe du liker og drive med når du er alene... Forhåpenetligvis blir det bedre enn du tror pga lave forventninger :love022
Du bør ha noe, og gjøre så du ikke får tenkt formye...

Nei så grusomt :(:Heartred
Ta med deg en god alt oppslukende bok, eller noe du liker og drive med når du er alene... Forhåpenetligvis blir det bedre enn du tror pga lave forventninger :love022

Skal ha med både strikketøy og ei god bok ja. Samt doppleren for når nerver tar overhånd [emoji1360]

Her blir vi hjemme[emoji4] Har fått rydda garasjen og boden og gått gjennom alle klæra etter storesøster (venter gutt denne gangen), og satt klart til å gi vekk til et vennepar som kommer i morgen[emoji4] Så det var deilig! Huset er vasket og nå skal vi slappe av og nyte resten av ferien[emoji214] Skulle ønske vi fikk malt og listet rommet til lillebror da, men svigerfar sa i går at han ville gjøre det for oss etter påske! Herlig[emoji1]

Så grusomt[emoji22] Hvor langt er du på vei nå? Håper du klarer å senke skuldrene og få en god påske[emoji214] Det skal gå bra denne gangen[emoji173]️

Er kommet til 25+4 nå , så hjelper veldig på at jeg er kommet over punkte det gikk galt sist, men merker at jeg aldri helt har senka skuldre og kommer ikke til å puste letta ut før hun er trygt i armene livlig og herlig.
Men skal nok overleve påsken. Jeg har med strikketøy og bok så jeg har noe gjøre mens resten av gjengen stikker ut i snøen og koser seg [emoji214]

Back
Topp