M
Moderator Wilma
Guest
God påske, alle sammen Skal dere noe spesielt eller blir det hjemme-påske i år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal desverre på hyttetur fra torsdag av, noe som ikke frister litt engang.
Hvorfor drar du da?
Det har vært planlagt lenge og det er ei lita på 6 som blir veldig lei seg om jeg ikke blir med
Uff den er tøff ja Hadde nok ikke klart, og droppe det jeg heller da
Hadde det ikke vært for henne hadde jeg nok droppet det fordiom vi skal reise med et vennepar .
Ikke har jeg varme klær som passer til ei langhelg i snøvær og ikke har jeg bekken eller rygg til det , så jeg blir nok mye alene inn på hytta.
Men verste er vell egentlig redselen [emoji27][emoji27] sist jeg var gravid og vi var på langhelg utflykt så kom vi hjem på mandagen og på tirsdagen gikk alt til helvete og endte med at jeg mista lillegutt siden fødselen starta i uka 17 [emoji853] så det ligger jo selvsagt også å ruller rundt konstant i hode
Nei så grusomt
Ta med deg en god alt oppslukende bok, eller noe du liker og drive med når du er alene... Forhåpenetligvis blir det bedre enn du tror pga lave forventninger
Hadde det ikke vært for henne hadde jeg nok droppet det fordiom vi skal reise med et vennepar .
Ikke har jeg varme klær som passer til ei langhelg i snøvær og ikke har jeg bekken eller rygg til det , så jeg blir nok mye alene inn på hytta.
Men verste er vell egentlig redselen [emoji27][emoji27] sist jeg var gravid og vi var på langhelg utflykt så kom vi hjem på mandagen og på tirsdagen gikk alt til helvete og endte med at jeg mista lillegutt siden fødselen starta i uka 17 [emoji853] så det ligger jo selvsagt også å ruller rundt konstant i hode