God påske<3

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
God påske jenter!!:)

Har dere planer for påsken?
Noen faste tradisjoner eller noe dere alltid gjør?:)
Betyr påsken noe spesielt for deg,eller er det bare helt vanlige dager?:)

Vi skal på hytten,og der er det en del faste tradisjoner på mannens side. Fra før er jeg ikke vant med noe særlig,bortsett fra at vi fikk påskeegg:)
På hytten fikser iallefall svigers til påskerace, leting etter egg, spørsmålsleker, brett og kortspill. Det er fast med pinnekjøtt på påskeaften.
Koselig!

:hello:hello2

:hug013god påske til deg og dine og <3

vi skal ut å spise middag idag :) sammen med svigerfar som kommer fra Arendal

desverre mistet jeg en veldig god kompis nå så er ganske deprimert og må bare beklage at jeg kommer til å ta en pause herfra :sad010bare gråter og gråter. kjent hverandre siden vi gikk i speideren sammen så dette er tungt :sad010

vi hadde tradisjon med hyttetur men det er ikke lenger :( savner det !

kos dere i påsken <3 skal prøve så godt jeg kan ihvertfall :(

desverre mistet jeg en veldig god kompis nå så er ganske deprimert og må bare beklage at jeg kommer til å ta en pause herfra :sad010bare gråter og gråter. kjent hverandre siden vi gikk i speideren sammen så dette er tungt :sad010

Huff:( Kondolerer så masse<3 Kos deg som best du kan ja:)

Vi skal på hytta og teste pulken:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kondolerer, så trist! Må jo ha vært ung han, da....huff, så trist!

Her er jeg vant til fjellpåske hvert år, men i år blir det bypåske med oppussing av hus :) Lillemann ble lagt inn på barneavdelingen i dag, så blir noen dager her iallefall. Håper vi kommer hjem til påskedagene :)

God påske alle sammen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er jeg vant til fjellpåske hvert år, men i år blir det bypåske med oppussing av hus :) Lillemann ble lagt inn på barneavdelingen i dag, så blir noen dager her iallefall. Håper vi kommer hjem til påskedagene :)

God påske alle sammen!

Spennende med oppussing, vi holder på selv;):)
Hva er gale med lillemann? God bedring til han<3

I påsken skal vi være hjemme og kose oss :) Men skal bort på besøk og får besøk :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

God påske! :-)
Her er det vanlig uke for oss, men dog mindre shopping pga stengte butikker. Kjedelig, men bra for lommeboka. Skal tilbringe tid med familie, og gjøre klar altanen, vaske litt og få ut solsengen <3 hehe!
Ingen tradisjoner, bare påskeegg:)

Kondolerer, så trist! Må jo ha vært ung han, da....huff, så trist!

Ble ikke 24 engang :( Tusen takk ♡

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Spennende med oppussing, vi holder på selv;):)
Hva er gale med lillemann? God bedring til han<3

Takk :) Han har et virus, de vet ikke hvilket ennå. Hoster og kaster opp, feber og sliter med pusten :/ Gjør så vondt i mammahjerte når lille ikke er frisk. Men trygt å være på sykehuset da :)

I påsken skal vi være hjemme og kose oss :) Men skal bort på besøk og får besøk :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Deilig å være hjemme også da! Borte bra,men hjemme best!:D

God påske! :)
Her er det vanlig uke for oss, men dog mindre shopping pga stengte butikker. Kjedelig, men bra for lommeboka. Skal tilbringe tid med familie, og gjøre klar altanen, vaske litt og få ut solsengen <3 hehe!
Ingen tradisjoner, bare påskeegg:)

Tenker det samme som deg i forhold til lommeboka:P Der vi har hytte er det et lite sentrum med noen butikker et stykke unna,og ned der kjører vi alltid og da handler jeg ofte en del i barnebutikken der:P
Solseng hørtes digg ut!! Håpe det blir masse fint vær da!:D

Takk :) Han har et virus, de vet ikke hvilket ennå. Hoster og kaster opp, feber og sliter med pusten :/ Gjør så vondt i mammahjerte når lille ikke er frisk. Men trygt å være på sykehuset da :)

Huff da. Håper de snart finner ut av det,og han blir fort frisk:)
God bedring<3

Åh, så gøy! Det har vi også:D Er det ikke tidlig enda da, eller har dere noe ekstra sete inni?:)
Kan brukes fra seks måneder, og hun har akkurat blitt det:) har ikke noe ekstra inni, annet enn posen, Men vi fyller opp med litt puter i bunn og sånn, slik at hun ikke skal skli nedover:)

Back
Topp