God overmadrass

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Til en dobbeltseng på 180x220? :) lei av den sprekken mellom rammemadrassene .... :p

Lurer jeg også på, bare vår seng er 150x200cm. Blir alltid liggende mellom madrassene, til tross for en 12 overmadrass

Svane eller tempur ;)

Har aldri merket noen sprekk. Vi har seng og overmadrass fra wonderland. Men vi har tre med madrasser.

Har overmadrass fra svane her også. God og tykk, merker ikke til sprekken mellom madrassene :)

Vi har overmadrass fra Jensen :)
Har hatt Svane tidligere. Fornøyd med dem begge:)

Jeg er veldig fornøyd med Tempur overmadrass og jeg regner med den finnes også til dobbeltseng (jeg har enkeltseng med dette).

Vi valgte sengebro først også passet vi på sengene var skrudd i sammen også en på IKEA og ingen sprekk

Vi hadde en fra Svane som vi ikke likte. Byttet den faktisk i en fra Jysk (gold t32 eller noe sånt) og den er mye bedre :) nå kan jeg sove på ryggen uten å få vondt :)

Har aldri merket noen sprekk. Vi har seng og overmadrass fra wonderland. Men vi har tre med madrasser.

Samme har vi. Har seng til 35000kr og aldri vært så misfornøyd :( blir liggende mellom de midterste madrassene, til tross for den tykke overmadrassen. Samt at de midterste madrassene er pakket inn i ett trekk, så de skal holde seg sammen.
Neste gang blir det billig seng med hel madrass i midten, i stedet for to

Back
Topp