God onsdagsmorgen

lenemor

Forumet er livet
Så skinner sola inn vinduet her - det er morgen. August og jeg var oppe seks i morges, og han hylte som besatt (type "jeg har kjempevondt"-gråt)... og så var han helt tett igjen... dette er en reprise på forrige gang han fikk vaksine, så det MÅ jo være det som gjør det. Vi sto opp og stelte oss, August fikk en smertestillende og vi gikk ned i stua, og før G og Johanna våkna sov han søtt i vogga si, og der har han sovet til nå. Jeg har klipt til en prøve på smekke som jeg skal få sydd i dag - om det funker så blir det storproduksjon her for knerten sikler så det renner! Må få "gravd" frem symaskina mi bare... passer bra, for nå SKAL jeg få sydd i strikk i livet på buksa jeg har strikket til Johanna også!

Skal egentlig på svømming i dag, men om August er dårlig holder vi oss hjemme... og så vet jeg at svigermor kommer innom her på vei til jobb med seifileter til oss - broren hennes var ute og fikk storsei i går - NAM!

Stakkar August. Den er ikke bra den vaksina der altså. Jeg gruer meg til det er Maja sin tur igjen. Her er det en kjempefin vinterdag. Det har kommet nysnø og solen skinner, så idyllisk er det jammen. Jeg skal skrive masse dagbok i dag også, har masse jeg er nødt til å jobbe med hvis jeg skal komme meg opp av denne dumpa her. Senere kommer mannen og barna hjem igjen. Jeg gleder meg veldig til å gi Maja en kjempekos. Men aller først, frokost.[:)]

Kjedelig at han skal bli så dårlig etter vaksine da.. [&:]

Her er det strålende sol!!!!!! Så i dag er det enda mer rydding på gang (tar jo evigheter når man skal ta det så smått... [&:]), og så skal jeg ut og gå en tur!! Hærlig vær, men lovnader om VÅR!!! Jeg gleder meg!!

Kjenner jeg begynner å bli utålmodig nå, straks ferdig med den siste vasken av babyklær... Når man har venta på fødsel i 8 uker blir det jammen meg lang tid! Hehe

God dag.

Marcus sovnet litt sent i går og våknet gry tidlig i dag, 6 sto han opp. Sambo leverte Marcus i bhg i dag, så jeg kunne få sovet litt lenger. Kl 9 ringte ei venninne og spurte om jeg ville lunsje litt med ho, og det sa jeg ikke nei te, hehe.

Hjemme igjen etter byturen, ryggen er helt knekt, klarte nesten ikke å bære en lett bærepose hjem fra by'n.

Har tatt meg smertestillende sånn at jeg klarer å dra Marcus på akebrettet etterpå. Marcus fikk bestemme middag i dag, pannekaker, skal straks gå i gang med røra.

I kveld skal jeg skrive en liste over hva vi skal spørre legen på Riksen om i morgen.
Gruer meg te kontroll i morgen men skal bli godt å få det overstått.

Lenemor: Uff, stakars August, det kan ikke være noe i vaksinen som han reagerer på da? Siden det skjer hver gang får vaksinen tenkte jeg på.

hei hei..

sjelden jeg har tid til ås krive noe særlig her inne.. det går i ett med sykdom... og nå er julie fortsatt syk[:(] men heldigvis bedre., så vi droppet legen i dag... akkurat nå er m hjemme... siden jeg skulle i samtaleterapi, så kom han hjem for å være pappa litt.. og nå skal jeg snart legge meg med julie.. før jeg skal gå i gang med en ny runde med bestillinger på kort som er kommet inn.. [:)]

Hei alle [:D] Hjemme med barn jeg og.. var planlagt det da, men går kveld fikk Raphael feber, han er heldigvis feberfri i dag. Men i natt fikk Alannah feber, og hun er ikke frisk enda. Rimelig pigg nå da, måtte gi henne paracet, hun plagdes veldig. Tror det er  MMR-vaksinen som gjør at hun er dårlig, tok den forrige mandag, er vel 7-11 dager etterpå reaksjonen kommer?? Skal dra å svømme med Raphael, Alannah får være hjemme med pappaen og spise og kose seg i balja. Selv om hun er pigg nå, blir det nok for slitsomt å bade. Jaja, hjemmedag i morra på oss da, ikke det jeg hadde planlagt[&:]

Back
Topp