lenemor
Forumet er livet
Så skinner sola inn vinduet her - det er morgen. August og jeg var oppe seks i morges, og han hylte som besatt (type "jeg har kjempevondt"-gråt)... og så var han helt tett igjen... dette er en reprise på forrige gang han fikk vaksine, så det MÅ jo være det som gjør det. Vi sto opp og stelte oss, August fikk en smertestillende og vi gikk ned i stua, og før G og Johanna våkna sov han søtt i vogga si, og der har han sovet til nå. Jeg har klipt til en prøve på smekke som jeg skal få sydd i dag - om det funker så blir det storproduksjon her for knerten sikler så det renner! Må få "gravd" frem symaskina mi bare... passer bra, for nå SKAL jeg få sydd i strikk i livet på buksa jeg har strikket til Johanna også!
Skal egentlig på svømming i dag, men om August er dårlig holder vi oss hjemme... og så vet jeg at svigermor kommer innom her på vei til jobb med seifileter til oss - broren hennes var ute og fikk storsei i går - NAM!
Skal egentlig på svømming i dag, men om August er dårlig holder vi oss hjemme... og så vet jeg at svigermor kommer innom her på vei til jobb med seifileter til oss - broren hennes var ute og fikk storsei i går - NAM!