God onsdagsmorgen :)

*4barnsmamma*

Gift med forumet
Er jo ikke all verdens liv her inne så da prøver jeg å skape litt med en god morgen tråd ;) Det hadde vi på feb 07 forumet hver dag så kanskje vi kan få til det her også? :)

Her startet dagen halv 7 når minstemann kom tuslende, nå har ungene spist frukost og skal straks leveres i bhg :) Jeg skal innom jobben og hente julegaven til mannen som ble levert der, kunne ikke risikere at det var han som åpnet døren og tok i mot den hjemme ;) Han får ny bærbar PC ;) I dag er det fint lite planer på meg, etter en effektiv dag i går med mye husarbeid kjenner jeg det godt i bekkenet så i dag blir det sofasliting og avslapping ;) Er 23+1 i dag og har ikke kastet opp siden fredag *jubel* :) I kveld skal jeg til en venninne på Casa party om svigermor kan komme å se til ungene siden mannen holder på å forskale ute og gjøre klar til å sette opp altan og påbygg ;)

Hvordan ser deres Onsdag ut da?

Ha en fin fin dag alle sammen :D

Jeg sitter med siste hjemmeeksamen for i år, og har null motivasjon da været er så utrolig grått og trist, og temaet jeg skal skrive om er ganske så tørt...Skal skrive en liten side til så er oppgaven ferdig, men akkurat nå frister internett mye mye mer dessverre, hehe. Vesla har vært hos besteforeldre i to dager nå, så jeg kan fokusere på oppgaven, så gleder meg veldig til å hente henne i barnehagen etterpå :) Å, det skal bli så deilig å være ferdig med dette semesteret :) Ingen studier i hele 2013, og deretter et emne på vårparten i 2014, så legger jeg alle bøker til sider for godt, og slår meg til ro med en bachelorgrad og en årsenhet ;)

God morgen :)

Jeg stod opp 10.45 i dag! Mannen var så snill og lot meg sove ut nå som han jobber ettermiddag! veldig deilig!
I dag har jeg ikke så mye på agendaen, blir vel bare litt forefallent husarbeide :) Er jo det møkkaværet ute, så frister ikke å sette tåspissen på utsiden av døra engang!

Ha en super dag alle sammen :)

God onsdags kveld, blir det vel nå! :) Jeg har hatt en travel dag, men nå er jeg endelig hjemme, har spist og fått plassert pc-en på fanget. :) Resten av kvelden skal jeg slappe av mest mulig, og sannsynligvis gå en liten tur i regnværet (har hund). Jeg har mest lyst til å legge meg, og håper i alle fall at det blir stille og rolig her resten av kvelden. :)

Back
Topp