God onsdagsmorgen...

sandra 22

Gift med forumet
God morgen alle skjønne damer...

Her på østlandet er det knallvær i dag, så da må vi benytte oss av finværet å være ute:) Har ikke vondt av å få litt sol på kroppen:)

Ellers så synst jeg det er så kjedelig med det nye forumet,men jeg skal gi det en sjanse så får vi se åssen dette går?!

Åssen står det til med alle sammen??

Klem fra meg:):)

God morgen! :)

Her sov vi til kl 8, herrrlig! :) Har regna i natt ser jeg, og ute er det litt skyer, så spent på hvordan været blir i dag. 
Ungene har fri fra bhg, og til vanlig skulle vi vært på trening vi og... men de har slutta med barnepass på morgenen på senteret nå på vårplanen (jeg er litt sinna for det), så vi må være hjemme. Tenkte å ta en tur på butikken etterhvert, også har jeg masse prosjekter her i huset som jeg kan starte med. Hekle må jeg også, er langt fra ferdig med vognteppet til bestevenninna mi, og hun kan egentlig føde nårsomhelst... 
Når sambo kommer hjem i ettermiddag, DA stikker jeg på trening! Hater å trene på ettermiddagen/kvelden, det er garantert stappfullt der også, men jeg MÅ jo trene..!! 

Er det forresten noen av dere som har erfaring med noe som ligner varmeutslett? Tobias fikk det i ansiktet på lørdag, og har prikkene enda. Er det normalt? Han er ikke så rød lengre, men jeg kjenner huden er ruglete, på en måte... har smurt med to kremmer, eksemkremmen hans som ikke hjalp, og Vitapan - men den svir, virker det som...

Synes det nye forumet er skikkelig rævva jeg og, men i dag er det i allefall ikke suuuupertregt... men jeg liker meg egentlig best på det andre forumet vårt for tiden. 

Skrållan: mikael hadde varmeutslett i over 1 uke han,brukte bare vanlig lett krem en som ikke er så feit på han og passa på att han ikke svetta\hadde for mye klær på...Tilslutt ble det bare borte av seg selv..

Back
Topp