God onsdagsmorgen alle sammen:)

HvitSnø

Elsker forumet

Har dere hatt en fin morgen? Hva skal dere gjøre i dag?

Jeg har fått levert mini i barnehagen og har hjemmekontor i dag.. Men får visst ikke gjort så mye... Er sliten og har vondt i hodet. Håper arbeidslysten kommer ut over dagen:) 

Håper i alle fall dere alle får en super dag:)

Hei.

Flott morgen her.  Prinsessa sov heldigvis lenge,så jeg fikk gå i dysj,spise og slappe litt av med tv før jeg vekket henne og kjørte i barnehage og så til jobb.

Når denne dagen er over,så blir det litt julekakebaking når jeg kommer hjem tenker jeg og vasking av klær og rydde litt.

Ha en flott dag alle

Her er jeg og lillegutt hjemme. Han er fortsatt slappfisk, men heldigvis feberfri nå... I helga klarte han ikke stå på bena stakkar. Jeh er slapp selv så da passa det å være hjemme. Vi skal bare kose og se på tv ;-)

Ute blåser det skikkelig, så jeg har kost meg med en lang dusj, god frokost og en liten sniktitt her inne før jeg straks må ordne meg klar til jobb :) Ha en fin onsdag dere! :) :)

Jeg oppdaterer Eplabutikken min nå og har fortsatt min syke sønn hjemme,
så må jeg forberede
sanggruppene snart og klokka 2 må jeg jobbe, da kommer mannen min og tar over.
Har sanggruppene tom 18.30 og korpsøving 19.00, tenkte å prøve til pausen, men er veldig forkjøla og tett i nesa, så om det går an å spille horn er jeg ikke helt sikker om.....

@hvitsnø: Håper hodepinen gir seg snart!
@rockon: Lykke til på jobb og julekakebaking etterpå!
@molly80:Godt å være hjemme sammen og slappe av, kos dere!

En fin dag til alle!

mornings 

nathaniel er hjemme grunnet sykdom, men sambo er hjemme med han og jeg skriver ferdig et utkast som jeg skal ha på veiledningog etter det må jeg lese....Zzzzzemoticonemoticon 

Hei og god "Morgen" :)
Skal snart på sykehuset for kontroll av diabetesen og en UL. Får håper alt av prøver er bra og at den lille vokser som den skal og har det bra!!!

rock on skrev:
Hei.

Flott morgen her.  Prinsessa sov heldigvis lenge,så jeg fikk gå i dysj,spise og slappe litt av med tv før jeg vekket henne og kjørte i barnehage og så til jobb.

Når denne dagen er over,så blir det litt julekakebaking når jeg kommer hjem tenker jeg og vasking av klær og rydde litt.

Ha en flott dag alle

Så koselig med julekakebaking!! Ble helt inspirert jeg! Tror jeg og skal lage noen i dag :) Takk for tips ;)

Molly80 skrev:
Her er jeg og lillegutt hjemme. Han er fortsatt slappfisk, men heldigvis feberfri nå... I helga klarte han ikke stå på bena stakkar. Jeh er slapp selv så da passa det å være hjemme. Vi skal bare kose og se på tv ;-)

Oi, det hørtes ikke bra ut:( Godt han har blitt bedre nå da! Og håper snart han er heeelt i toppform igjen:)

Ida82 skrev:
Skal snart på sykehuset for kontroll av diabetesen og en UL. Får håper alt av prøver er bra og at den lille vokser som den skal og har det bra!!!

Masse lykke til i dag da!! :) Spennende å få se lille på ul:)

Ida82 skrev:

Lykke til på kontrollen, og kos deg med UL :)

HvitSnø skrev:

Molly80 skrev:

Oi, det hørtes ikke bra ut:( Godt han har blitt bedre nå da! Og håper snart han er heeelt i toppform igjen:)

(sorry skrivelei.. sånn blir det via mobil...)
Han har ikke feber nå, men jeg håper penicilinen gjør han til gode gamle Mattis igjen, for nå sitter han bare i sofaen. Blir legetur i morgen tror jeg om han er like slapp. Noe skal det være liksom :)

once more skrev:
Jeg oppdaterer Eplabutikken min nå og har fortsatt min syke sønn hjemme,
så må jeg forberede
sanggruppene snart og klokka 2 må jeg jobbe, da kommer mannen min og tar over.
Har sanggruppene tom 18.30 og korpsøving 19.00, tenkte å prøve til pausen, men er veldig forkjøla og tett i nesa, så om det går an å spille horn er jeg ikke helt sikker om.....

@hvitsnø: Håper hodepinen gir seg snart!
@rockon: Lykke til på jobb og julekakebaking etterpå!
@molly80:Godt å være hjemme sammen og slappe av, kos dere!

En fin dag til alle!

Så kjekt med EPLA butikk, jeg elsker epla =)
Men du kan ikke skrive sånt uten å gi oss adressa til butikken din =) Spent på hva du selger jeg nå.

Back
Topp