God onsdagsmorgen alle påskehønene mine!

lenemor

Forumet er livet
Her våknet vi klokka halv åtte til øsende pøsende regn og en grå grå himmel... jeg som hadde store planer om "bytusling" og iskremspising på kaia i dag. Nåja, vi skal nok kose oss hjemme alle tre - G jobber til ett, så jeg koser meg alene med ungene. Nå sitter vi og venter på at pannekakerøra skal svelle - vi skal lage amerikanske pannekaker (små og tykke) med revet eple i, det tror jeg blir godt (vel, jeg skal spise skive, men ungene får pannekaker)

Etter mat blir det nok litt perling, lesing, etc. før vi drar ned i sentrum og handler litt... og så møter vi G på kafeen for lunsj, det blir koselig

Litt overkyet her i dag, men kanskje sola kommer frem etterhvert...

Vi skal straks ut å handle litt, å så skal jeg male mer på vaskeromsdøren når Lukas sover. Håper naboungene er hjemme i dag, så Nathalie kan få hoppe på den nye trampolinen deres, det har hun sååå lyst til! Men hun kan jo ikke gå der uten at de er ute[8D].

I ettermiddag blir de muligens en date med en vennine og hennes barn. Vi får se  hva klokka blir etterhvert, timene går jo så fort at vips så er det middagstid[&:]

Hei hei!!

Vi reiser til Hemsedal etterpå[:)] Mina gleder seg og spør om Hemsedal er åpen[8D] Hun er så opptatt av at ting er åpen og stengt for tiden. Reiser hjem med tog på mandag. Det er lekeavdeling, så tenker det blir topp for Mina[:)] Mina er ganske så dreven når det kommer til togkjøring[:D] Ble mye tog da vi bodde i Halden gitt.

Kun litt småting som må pakkes, så er vi klar. Blir hentet kl 11[:)]

Ha en fin påske jenter!![:)]

vi skal på tur i dag det er alt vi vet. Akkurat nå er mannen og lillemor ute å handler en bursdagsgave til barnas oldefar, vi skal ikke feire før neste tirsdag, men siden det plutselig blir en ny hverdag med jobb på oss begge så er det greit å ha det unnagjort på forhånd.

Sola skinner innimellom her, deilig! er mye vind da, men det er det stort sett alltid her.

Kos dere i Hemsedal Oslojente og Mina!

[:D]

God kveld![:D]

Vi slanger oss i sofaen.. [8D] Deilig når begge barna har sovnet..

Mannen og Bertine har vært på shopping idag, de har visst en liten overraskelse til meg imorgen.. For jeg har jo bursdag da![:D]

Rasmus og jeg var hjemme for å sove, men det gadd han ikke, så vi gikk en tur isteden..

Etter lunsj har vi vært ute resten av dagen, deilig.. Her har sola skint hele dagen, og det er varmt og godt.[:)] Bertine og nabojenta har byttet på å være i hagene.. det er så deilig at jentene bare kan gå igjennom hekken og leke der de vil..

Ha en deilig kveld alle sammen![:)]

Gor morg.. eh.. kveld..!
Her starta dagen med en koselig dagvakt sammen med en de herlige arbeidskollegene mine.. [:D]
SÅ var det hjem å middag på terrassen.. Ja det har vert nydelig og varmt her i dag! Hadde med oss de gamle på hjemmet ut i solveggen i dag og.. Herlig! [:D]
Vel hjemme fikk jeg planta enda mer blomster og når barne tv var over og ungene lagt, så fikk bilen seg en storrengjøring både innvendig og utvendig.. Akkurat som å ha fått ny bil! [:D]
Nå skal jeg straks ta kveld, og i morgen er det seinvakt.. Deilig med lat og lang påskemorgen.. [:D]

Back
Topp