God onsdags morgen!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Ja, da sitter jeg og Sindre her og drikker te og ser på barne tv.. Skal straks hive på oss klær og komme oss av gårde.. [:)]
Natten var litt roligere igjen, men Maren har hatt noen diarè-bleier i natt, stakkar.. MEN har sovet godt innimellom i det minste.. [:)] Sindre er alltid en fryd å vekke om morningen..! Han er virkelig IKKE morgengretten.. Rart det når både mamman og pappan er det.. [8|][:D]
Ellers så håper jeg at dere alle får en kjempefin dag!

God morgen..

I dag var det opp kl halv seks [:o] Gubben er på vei til oslo på HackCon (Datagreier) og Trym var i bhg kl syv i dag. Heldigvis bare i dag [:)].
Sitter å inntar frokost havregryn med melk, banan og syltetøy [8D].

Skal ikke være på jobb før 9, men må være der en time før i dag pga de teite busstidene [:'(] Bussen går ti på ni og da er jeg ikke der før over ni og det er litt dumt når man skal åpne butikken alene i dag [;)][:)] Men sånn er det, man overlever [8D]

I dag skulle de ha Hawaii-Fest i bhg i dag [:D] Så dem skulle ha shorts og t-skjorte i dag [8D], pluss stilongs osv og da [;)] Dem skulle ha Hawaiimat og. Noen andre her som har sånne greier i bhg?? [:)]

Jeg og barna har vært oppe en timestid nå, og nå sitter vi å ser på Mamma Mirabell! Skal vel dra om ca en time i barnehage, og levere sambo på jobb før jeg drar hjem til hjembygda for å hjelpe mamma å vaske ut huset de solgte [:)]
Jeg måtte se på Curling'en før barne tv i dag [:-][8D] og barna også fulgte godt med, og Leah sa ; Alle klovnene har jo like bukser - hihi ... og må si meg enig! De ser VELDIG ut som klovnebukser det de norske gutta har på seg [8D]

Enig - klovnebukser var min reaksjon også Råsa - men det var morsomt at Leah sa det da!!

Kjipt med den bussen *FLatula* - har du ikke førerkort du?

God bedring til Maren!!

Her har det vært en god natt!! La meg i ti-tiden, da var jeg skutt, G kom litt senere, hentet bare teppet sitt, så la han seg på gjesterommet, og det tror jeg gjorde susen - jeg sovnet. August våknet allerede halv ett, og jeg trodde at det skulle bli en repetisjon av gårnatten, men jammen sov han til kvart over fire igjen... Nå sitter han i vippestolen og sutrer litt... må vel kanskje opp og få seg litt mat igjen.

I dag er det babysvømming, og så må jeg finne noe godt å lage med kyllingkjøttdeig som jeg har tint... og som frister sååå mye [:'(]

I dag kommer svigermor og skal ta litt husvask for oss.. Også skal hu vaske babysenga.. [:D][:D] Etterpå skal vi dra og kjøpe ny madrass, sånn at den får lufta seg litt før veslegutten kommer [:)] Er spent på handleturen, men det bør gå bra. Handlesenteret er rett ved sjukehuset også, så er lite bekymra.. [:-] Skjer det no får vi bare stikke rett over veien.

Ellers blir det en rolig dag. Snuppa har OL i barnehagen i dag, og gleda seg veldig. Hu har blitt veldig flink til å gå på ski nå [:)]

God morgen!

Har vært oppe siden 7 - fått avgårde jentene på skole og barnehage, mens eldstemann er hjemme med vondt i halsen. Jeg blir hjemme med han idag - han hadde helt sikkert klart seg de få timene alene hjemme, men jeg vet at han innerst inne syns at det er greit at jeg er hjemme. Om ikke halsen blir bedre idag, får jeg snakke med legen i morgen.

Får prøve å få vaska litt klær og gjøre litt husarbeid siden jeg først er hjemme.....så spennende[8D]

Ha en fin dag, alle sammen[:)]

Jeg har akkurat sendt avgårde pandabjørnen min i barnehagen. Jeg synes det ble riktig bra, selv om det ble tatt på sparket i går ettermiddag.[:)] Jeg er jo så stolt av lille pandapoden min, så jeg skal legge ut bilder senere. Jeg skal straks i fysioterapi, deretter på malekurs. en hektisk dag.

her snør det i dag. Tar visst aldri slutt den snøen[&:]. Det er kjempefint, men slitsomt for meg med bekkenløsning når det er så sinnsykt glatt![:o]

Inegn planer for dagen. Gubben er i hv denne uken, kjempekjedelig.

Nå er jeg så nærme termin at jeg håper så inderlig at det skjer noe snart!! Er så lei av å ha bekkenvondt. Var på sykehuset i går å tok sånn sparketest, å på ul ble babyen estimert til 2,9kg, så jeg vet at babyen er stor nok og jeg er klar, så nå håper jeg noe skjer i løpet av de neste ukene, ellers blir jeg sprø[:D]!

Ha en fin onsdag jenter[:)].

God formiddag.

Jeg har sovet stort sett hele natten i natt og det var digg, Marcus våknet i 7 tiden, han ville se litt tv, før vi gikk på badet og ordnet oss.

Marcus er i bhg, jeg brukte 30 min på en 15 min tur te bhg med akebrettet.

I dag er planen å henge opp tøyet jeg vasket i går kveld og lage meg no mat, aner ikke hva jeg skal lage, har ikke lyst på noen ting.

God bedring te Maren
Enig med Leah.
Elimor: God bedring te eldstemann.

God onsdag jenter.
Er hjemme med christian i dag, hoster og har feber.
Han koser seg med is og snøhvit nå.

Ha en fin dag jenter

I dag begynte jeg 7.15 på jobb! Veldig praktisk med en gåtur til barnehagen når man e skikkelig trøtt i trynet om morgenen. Etter jobb så var jeg hos fysio.. kjenner den timen var litt bortkastet for jeg har like vondt nå som før jeg tok den![&:] Uansett så har jeg hatt nok en god dag på jobb! SÅ kjekt![:D]

I kveld kommer en gjeng hit på tupperware! [:D]

Back
Topp