god onsdags morgen

Bøllefrø*

Elsker forumet
har fortsatt sykt barn, er LITT lei!
så her er den ingen planer utenom medisinering og slimmobilisering! æsj...
i morgen skal jeg jobbe kveld, og fredag skal mini inn på riksen igjen...
ellers håper jeg jo på baby, men det klaffer jo aldri.. ikke helt i humør om dagen!

hva er deres planer?[:)]

God morgen!
Kjedelig med syk mini da. Håper det går fort over. Er liksom krem sesongen for sykdom nå [:'(]
Du skal se det klaffer med baby også etterhvert. De lar litt vente på seg noenganger så man får smøre seg med litt tålmodighet selv om det er vanskelig.

I dag skal jeg bare shredde og ellers blir vi hjemme og gjør litt husarbeid. Vetle er ganske snørrete i dag også, men forsåvidt i fin form. [:)]
I kveld skal jeg til søster på jentemiddag. Det blir KOS!

tussa: ja, er jo aånn at alle er dårlige nå, og for mini så er jo denne tiden her heselig helt frem til april igjen!
ang baby, så håper jeg ikke at det tar for lang tid! utolmodig av meg[8D]

lisa: hørtes kos ut[:)] lykke til i kveld og i morgen[:)]

Mårnings!

Vi ska ha visning på leiligheten vår i kveld[&:] grugleder meg! e spent på om d e noe interesse og hva vi vil få for den, men synes og d e liiiitt skummelt at vi ikke ska bo her mer! og så ska vi bestemme oss om vi ska gå for et rekkehus. e kun vi som har lagt inn bud, men de ville ha litt mer så vi må bare bli enige om vi ska gå for d eller ikke. D e kanonfint og totalrenovert så hadde vært deilig! Og da får vi jo flyttet før jul for de som bor der ska ha baby i desember så regner med de vil komme seg på plass i nytt hus ganske kjapt[;)]

Her e den elskede leiligheten vår! Kommer til å savne både den og plassen vi bor på! Bor rett ved en gård og d e knallkos. E ofte ved gården og mater geiten. I går hadde vi sauer som tuslet forbi her! jaja... om vi går for rekkehuset så e d ikke lange biten unna[;)]

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=24664458&sid=sid/2010/10/6/9/xz0501286350451502y

Så nå ska eg få ryddet siste resten her og slappe av litt innimellom. Har et bekken som ikke e venn med meg og d passer i grunn ganske dårlig akkurat nå. men men....
I kveld etter visning og snuppa e lagt ska eg til min søster og feire henne litt! hun har bursdag i dag så vi to ska ha kosekveld med ost og kjeks[:D]

Nei her er det ikke noe god morgen. Kroppen verker etter litt hvile, og jeg regner med at jeg kanskje får litt hvile neste uke som virker en evighet..og så er vi på uke 2 med diarebleier, og jeg trives mindre og mindre på badet siden jeg tilbringer 50% av tiden der[:'(]
Skal egentlig på 5 mndkontroll og handle diverse, så hente i bhg..men får se om helsestasjonen vil ta oss i mot når lillegutt er dårlig[8|]
Nå skal jeg prøve å sove litt! og så Shredde[:-]

God morgen
idag har jeg vært på droppin time hos legen med minsten
Hun har surklet og hostet i en uke.
litt bekymret når hun bare er 5 månder.
heldigvis ikke noe alvorlig fikk efidrin for å hjlep og puste.

skal prøveå rydde litt men lite motivert
skal til fysio senere idag og orden noen små ting

Kjenner jeg er litt glad for at vi ikke skal ha flere barn. Har en super snill gutt om dagen. Sover litt dårlig no natta men det er pga senga. Den skal byttes i morgen på ikea. Da blir det nok bedre. Nå skal jeg lage meg litt god og feit mat. God bedring til alle de syke små. God bedring til alle slitne mammaer. Stor klem til dere alle.

Back
Topp