God onsdag! :)

Tobittesmå :)

Elsker forumet
Hvilke planer har dere for dagen? Jeg skal på 30 ukers kontroll i dag i tillegg til UL. Gleder meg til det, og er spent på å se hvor store de er nå :) Ellers har jeg både vasket babyklær, satt fram vugger og heklet ferdig teppet mitt såå det spørs om jeg må ordne meg noen nye prosjekter framover ;) Håper alle får en fin dag, og at dere har litt finere vær enn oss her i Trondheim! :)

Jeg har vært på varmtvanntrening med fysioterapeuten i dag og etterpå skal jeg på fødselsforberedendekurs. Ellers skal jeg nyte sola ute sammen med strikketøyet.

Ha en fin dag =)

Ååå, så herlig med ul igjen! Du må oppdatere om størrelsen på de:)
Det virker som de som venter tvillinger får veldig bra oppfølging, og det er jo supert!

Her sitter jeg på jobb som vanlig. Lengter litt etter påske kjenner jeg og litt fri! Og ja, det er virkelig dritt vær i Trondheim for tiden!!

Ha en fin dag

Håper det var bra på UL og at de har vokst bra :) Jeg hører gjerne hvor store de har blitt, mine ble nemlig ikke målt i uke 30, men skal måles igjen til neste uke, da er jeg 32 uker.

Her har det vært nydelig onsdagsvær. Sola skinner og det er vår i lufta. Jeg var hos legen for å måle blodtrykket i dag, som var helt fint, og det var heller ingen proteiner i urinen lenger (??), jeg trodde egentlig at det ikke var noe som gikk tilbake av seg selv, men det er jo bare kjempefint at det har gjort det. Så da er jeg strålende glad og skal fortsette å ta det med ro i dagene og ukene fremover.

Møtte også ei venninne etter legetimen og vi bare satt på en benk i sola og skravlet. Nå er det en liten time avslapping før sambo og gullgutt kommer hjem fra jobb og barnehage.

Anitata skrev:
Ååå, så herlig med ul igjen! Du må oppdatere om størrelsen på de:)
Det virker som de som venter tvillinger får veldig bra oppfølging, og det er jo supert!

Her sitter jeg på jobb som vanlig. Lengter litt etter påske kjenner jeg og litt fri! Og ja, det er virkelig dritt vær i Trondheim for tiden!!

Ha en fin dag

Ja, oppfølgingen er helt fantastisk! Jeg føler meg i allefall veldig godt ivaretatt :) Veldig betryggende med hyppige kontroller og alt sjekkes dobbelt og trippelt sånn for sikkerhets skyld.

Da var timen over og alt ser veldig bra ut fremdeles, heldigvis :) De er ca 1400 gram hver, jenta litt større enn gutten, men akkurat hvor mye fikk jeg ikke svar på. Hun er nok en litt mer behagelig type en broren sin som er mye mer aktiv! :) Var tydelig å se at hun hadde større mage så hun ligger nok og koser seg ;) Begge hodene ligger ned fremdeles, hans først og det ligger laaaangt ned i bekkenet. Men det er ingen tegn til fødsel enda så da skal jeg bare ruge videre. Begynner å glede meg veldig til å se de nå! : D Snaart påske nå, Anita :D Håper vi er heldigere med været da! Og at alt står bra til med deg og lillemor <3 så bra blodtrykket har stabilisert seg og at du ikke har proteiner i urinen lengre, regnbuen, ingenting er bedre enn det! :)>

Så bra at alt er flott med mageboerne:) Og alle vordende mødre:) 

I dag har jeg vært på veilederkurs....opplæringskontoret som holdt det, kjempe godt og viktig kurs.
Deretter har jeg hatt to korte informasjonsmøter på jobb..

På vei hjem ringte min mann og sa at mini på tre var på besøk hos en veninnde. så da gikk jeg innom på te og slaberas hos ei veninne også..... hentet snuppa mi på vei hjem i syv tiden og stappet henne i seng når vi kom hjem.. til middag har vi hatt noe så usundt som burger. men det var GODT!:) nu venter vi på lilyhammer... siste episode i dag.. og deretter nav tror jeg:) 

Back
Topp