God bedring almara! Ta vare på deg selv nå da, og ikke slit deg ut i morgen. Søte Alma, det var litt tidlig med kjæreste.
Så flott at formen er blitt bedre Fru H.

Jeg fikk også mer energi og mye mer regelmessig syklus da jeg la om kostholdet før jeg prøvde å bli gravid, selv om jeg ikke hadde like lange sykluser som deg i utgangspunktet. For meg ble det en vekker å se hvor mye kroppen ble påvirket av min livsstil.
I dag har biblioteket her feiret teddybjørnenes bursdag, så vi har selvsagt vært der med hver vår bamse.

Det kom sikkert flere hundre barn, (mange barnehager). Det ble ikke plass til alle på biblioteket, så da flyttet de det bare rett over gaten og inn på kinoen i stedet. Det er tydeligvis en fordel med småbyer, bibliotekaren kan bare banke på pauserommet på kinoen, og øyeblikkelig få låne største sal.
Jeg trodde først vi hadde møtt barnehagen fra helvete der.

Den ene gruppen som var der skilte seg kraftig ut fra de andre. De hadde null kontroll på barna som holdt på å forsvinne ute på gaten, de snakket til ungene på en skikkelig ekkel og uhøflig måte, og da et av deres barn begynte å gråte, så måtte han bli trøstet av en ansatt fra en annen barnehage. Det jeg trodde var en storbarngruppe fra en barnehage viste seg heldigvis å være en førsteklasse fra en skole, men noen burde virkelig ikke få jobbe med barn uansett hvor gamle de er.