God onsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Nesten så jeg må skrive ettermiddag, selvom jeg nesten nettopp har sått opp

Teo sov over hos fetteren sin i natt da jeg skulle til ei venninne i går kveld for å se greys og prate! La meg i 23-tiden tror jeg, men jammen var det godt å ligge og dra seg litt =)
Nå skal jeg en snartur til byen før jeg henter T og lager middag!

Ha en fin dag alle samen!

God onsdag!
Jeg har hatt null energi i det siste, følt meg småsyk, og da mannen fikk påvist at han hadde hatt lungebetennelse (som Alma), sa legen hans at jeg også burde ta en sjekk. Så i dag har jeg og Luna vært en tur til legen (Luna er heldigvis helt frisk). Jeg har nok ikke fått lungebetennelse enda, men jeg valgte å starte med antibiotikakuren jeg fikk, for jeg har følt meg helt ute av det i snart en uke. Så nå satser jeg på å bli meg selv igjen snart! Fælt å nesten ikke orke å pusle et puslespill med Alma en gang, kraftanstrengelser må til! Når jeg er syk, skulle jeg ønske jeg kunne få være helt i fred og sove, sove, sove så lenge jeg ville, men sånn er det bare ikke.

I morgen begynner Grete Roede med baby, det gleder jeg meg til. Og satser på at jeg er friskere allerede da:) Planen er å gå 45 min fram og tilbake til kursstedet, så håper virkelig det. Og så vil jeg trene styrke igjen, det har jeg heller ikke orket siste uka..

Uff, får håpe den formen din blir bedre da! Ikke noe godt å ha det slik. 

Formen min er utrolig mye bedre nå etter at jeg har lagt om kostholdet.. 
Og denne syklusen ser ut til å bli helt normal også! Eggløsning på dag 12!! 
Helt utrolig. 

Jeg hentet Teo tidlig i dag, tenkte det var godt å få hele ettermiddagen sammen. Vi var ferdige med middagen før 15.30 og satt oss i sofaen for å se litt tv. Men han sovnet han stakkar. Så han får sove en time nå tenker jeg før jeg må vekke han om jeg skal få han i seng i kveld

Fru H skrev:
Uff, får håpe den formen din blir bedre da! Ikke noe godt å ha det slik. 

Formen min er utrolig mye bedre nå etter at jeg har lagt om kostholdet.. 
Og denne syklusen ser ut til å bli helt normal også! Eggløsning på dag 12!! 
Helt utrolig. 

Jeg hentet Teo tidlig i dag, tenkte det var godt å få hele ettermiddagen sammen. Vi var ferdige med middagen før 15.30 og satt oss i sofaen for å se litt tv. Men han sovnet han stakkar. Så han får sove en time nå tenker jeg før jeg må vekke han om jeg skal få han i seng i kveld

Beundrer deg altså, ikke bare enkelt å legge om så omfattende vaner! Det er jo fantastisk, da er sikkert kroppen på sitt beste når mannen din kommer hjem:) Ikke sikkert prøvingen tar så lang tid da! 
Jeg gleder meg til å legge om og forandre på kostholdet selv:) 

Da jeg kom i bhg i dag, fikk jeg høre at Alma og en gutt på avdelingen hadde kysset og at Alma hadde sagt de var kjærester. Litt tidlig ute, kanskje:)

Det er enklere enn jeg trodde egentlig og hjelper jo veldig når resultatene er så tydelige :-) Hihi, så søte de er da :)

God bedring almara! Ta vare på deg selv nå da, og ikke slit deg ut i morgen. Søte Alma, det var litt tidlig med kjæreste.emoticon

Så flott at formen er blitt bedre Fru H.  Jeg fikk også mer energi og mye mer regelmessig syklus da jeg la om kostholdet før jeg prøvde å bli gravid, selv om jeg ikke hadde like lange sykluser som deg i utgangspunktet. For meg ble det en vekker å se hvor mye kroppen ble påvirket av min livsstil.

I dag har biblioteket her feiret teddybjørnenes bursdag, så vi har selvsagt vært der med hver vår bamse. Det kom sikkert flere hundre barn, (mange barnehager). Det ble ikke plass til alle på biblioteket, så da flyttet de det bare rett over gaten og inn på kinoen i stedet. Det er tydeligvis en fordel med småbyer, bibliotekaren kan bare banke på pauserommet på kinoen, og øyeblikkelig få låne største sal.  

Jeg trodde først vi hadde møtt barnehagen fra helvete der.emoticon Den ene gruppen som var der skilte seg kraftig ut fra de andre. De hadde null kontroll på barna som holdt på å forsvinne ute på gaten, de snakket til ungene på en skikkelig ekkel og uhøflig måte, og da et av deres barn begynte å gråte, så måtte han bli trøstet av en ansatt fra en annen barnehage. Det jeg trodde var en storbarngruppe fra en barnehage viste seg heldigvis å være en førsteklasse fra en skole, men noen burde virkelig ikke få jobbe med barn uansett hvor gamle de er.

He, he, i dag da jeg leverte Alma kl. kvart over ni, fortalte ped.leder at denne gutten hadde ventet på Alma siden kl. halv åtte. Hun løp inn til alle guttene og det var så vidt jeg fikk hadet-kos..:)

Jeg har fortsatt veldig lite energi, men hostet ikke i natt, bare det var veldig deilig. Blir nok bedre snart! Mannen min har dratt utenlands med jobben, så jeg er alene med jentene, trenger litt ekstra energi kjenner jeg. 

Huff, hørtes ikke noe særlig ut med den bibliotek-opplevelsen, trist å se sånt...Absolutt mange som ikke burde jobbet med barn. 

Jeg jobbet ekstra dagvakt i dag så det ble lang dag på oss begge etter en suuuur start på dagen. Jeg visste ikke om jobbingen da jeg sov lenge i går og lot Teodor sove på ettermiddagen, så det ble sent på begge, og jeg vet ikke helt hvem som var mest morgengretten... Tidlig kveld i kveld med andre ord :-p

Back
Topp