God onsdag!!

lenemor

Forumet er livet
I dag har jeg skikkelig mandagsfølelse, og er totalt forvirret i forhold til det. Har vært og levert ungene i barnehagen med full regnmundur, det ser ut som om vi skal få en reprise på gårsdagen, da bøttet det ned som om det aldri har regnet før. Skal straks igang med middagen - fant billig svinekjøttdeig på butikken, så jeg blander den med kjøttdeigrestene jeg har i kjøleskapet og lager noen porsjoner med kjøttkaker - så greit å ha i fryseren

I dag er det møte på jobb, og så skal G ut i huset i kveld, så jeg skal bare sløve hjemme her og kose meg mens jeg er helt alene. Det trengs etter noen travle dager.

Hva gjør dere i dag da?
 
God onsadg.
Ja da er det jo bare å begynne å jobbe igjen. Må si meg enig med mandags føllelsen.
Men heldigvis er det jo bare 2 dager igjen til helg
Gleder meg til fredagen da skal jeg og k på Katie Melua konsert.
 
svar for å få se svar :-S
 
snart helg ja... men jeg skal jobbe fredag, lørdag og søndag, så det er ikke så svært...

Konserter er gøy (selv om jeg ikke har sansen for frøken Melua)
 
. vil lese innleggen jeg
 
Her er det skikkelig dagen der på følelse i dag!



Erle Marie fikk litt feber på mandag etter å ha vært ute i barnehagen og trent til 17.mai i regn og vind. Hun kom seg frysende gjennom toget i går, men er hjemme i dag. Men men hun koste seg uansett i går og det er det viktigste:)

Jeg er uansett sykemeldt etter å ha vært på sykehuset en uke med komplikasjoner etter operasjon av blindtarmen, så sånn sett er det ingen krise at hun er syk.



Ellers er det litt høst følelse ute i dag, med regn og vind og 12 grader.

 
Jeg har også skikkelig mandagsfølelse! Har gått glipp av en frisørtime fordi jeg trodde den var i morgen... jaaaddå!

Nå er mannen for å hente bilen fra verksted. Har fått et overslap på hva det vil koste med skikkelig service og må nok ta frem sparepenger og få bestillt en time for skikkelig kontroll. Når han kommer hjem, må jeg og Solveig ut for å fikse brillene hennes. De har herjet på en madrass og så datt hun og de ble skjeve! jaja.. første gang på nesten 1 år.. ikke verst det! Før knakk stengene bare noen nøys!
 
Back
Topp