God onsdag!

*Kolibri*

Forumet er livet
Hei og hopp!

Her har jeg endelig sovet godt, så er stuptrøtt nettopp fordi jeg fikk smaken på god søvn haha skal ikke være enkelt!
Skal egentlig på barselstreff i dag, men kjenner at jeg heller blir hjemme og ordner i huset..jeg har altfor få dagen hjemme uten store planer, lillebror er forkjølet så da har jegen grei unskyldning og[;)]
Så i dag skal jeg male noen møbler og gjøre klart til å male dørene og dørkarmene i huset.

Lurer på hva vi skal ha til middag i dag..spurte vesla og hun svarte is[8|] så jeg er likelangt i den planleggingen!

Good morning! Natten her var ok. Han var våken noen ganger men fikk ikke mat før kl 07 [:)]

Posen har vondt i knollen i dag så han ligger å sover, så jeg har kjørt vesla i bhg og handlet litt mat. Nå spiser jeg rundstykker og drikker te og ett wienerbrød venter [8D]
I går fikk vi revet ut baderomsinnredningen, malt 2 strøk og satt sammen dusjkabinett. I dag kommer rørlegger og kobler alt til så jeg sitter å venter på det. I dag skal det dusjes. [:D]

Hvis posen er i slag og kan overvåke rørleggerene så håper jeg at jeg kan ta en tur på Jessheim storsenter og handle litt diverse. Har jo ikke vært ute av huset på dagtid på snart 2 uker [&:]

hei jenter

Idag er jeg ekstremt trøtt.  Cornelia synes det er greit å være litt våken på natten
og Esther synes det var bra og start dagen 06 siden vi alle kunne sove litt lenger.
jeg skulle følge men var så trøtt så snille mannen min kjørte snuppa i bhg selv om han ikke er helt frisk.

Idag skal jeg finne ting og tang til navnfeste og handle drikkervarer (brus og farris)
også skal jeg til fysio, vurderer å flytte inn snart. sukk er det ikke det ene så  erdet andre

ha en super dag

Back
Topp