God onsdag, damer!

lenemor

Forumet er livet
håper alle er oppe og ikke gråter [;)]

Her er ungene levert i barnehagen, etter en koselig morgen her hjemme. Nå er det pakking og klesvask som står på tapetet.. igjen... og så prøver jeg å vaske og rydde litt hus underveis. Nå er jeg bare SÅÅ klar for å reise på ferie, jeg kunne dratt på flekken.

Jobb i kveld igjen, men det er siste vakt på 3 uker så jeg skal vel ikke klage...

God dag!

Vi har hatt en koselig morgen alle sammen, og mannen har levert snuppa i bhg.. Nå sitter vi og slapper av i sofaen og venter på at Rasmus skal våkne.

Rasmus og jeg skal kjøre innover til Ahus for å levere morsmelk, jeg har pumpet 4 liter på like mange uker..[:)]

I ettermiddag er det hallidrett, gøy som alltid!

Ha en strålende dag!

Du gjør en kjempejobb med pumpingen altså!!! Skulle ønske jeg hadde klart det (ikke nå altså, men da august var liten)

Her har vi hjemmedag nå, ungene leker for øyeblikket godt sammen[8D] Planen var å dra på biblioteket, men Raphael vil bare være hjemme, tror han har arvet mora sin latskap[:)] Vel, blir iallefall svømming i ettermiddag, det blir kjekt[:D]

Alannah har kommet et skritt lengre i språkutviklinga si, hun har nytt ord for Raphael[:D] Startet med Baba, så ble det Bjabja, og nå er det Bjabjael... så det blir snart[:D]

Hadde to små syv-sovere idag. De våknet ikke før 7. eller sto i alle fall ikke opp før. Vi er alene hjemme. mannen er i Oslo to dager. Så leggingen blir nok et mareritt i kveld. Er mannen som bruker å fikse det. Men vi finner nok ut av det på et vis allikevel. Må bare innstille meg på at det tar tid.

Ellers begynner kroppen min å være litt uhåndterlig på kvelden. Finner ikke riktig gode stilliger på sofa-slengingen eller i sengen. men sover godt allikevel. Blir bare litt stiv og støl.

Fikk også en kommentar om at magen var sunket. Kan hende jeg bare bærer lavt. har aldri blitt plaga med spark i ribbenene. men blæra er godt skvisa det meste av tida.....

Her har dagen vært så som så...
En barndomskamerat av meg mistet den nydelige prinsessen sin i går[:(][:(][:(][:(][:(] Hun ble bare 7 år[:(] Det er så uendelig trist....

Nå skal jeg prøve å gjøre noe fornuftig her hjemme før jeg henter Jørgen i barnehagen. Han skal på allidrett senere og det gleder han seg stort til[:)]

Ha en fin dag alle sammen.

wow superberta!!! Jeg fikk ut maks 40ml hver gang jeg pumpa[X(]...

I dag er det møkkavær ute, Lukas henger i beina på meg hele tiden, så får ikke gjort noe. SKulle ønske han var flinkere til å leke litt selv...

Prøvde å sy litt dukkeklær mens han sov, men jeg blir så stressa, vet aldri hvor lenge han sover, så det er liksom ikke noe vits i å sette i gang med noe føler jeg[&:].

En positiv ting er at jeg har gått ned to kilo[:D]! Så nå går det hvertfall rette veien! Spiste litt søtt i helga da, siden vi hadde selskap, og i dag skal vi også i selskap så nå må jeg skjerpe meg altså[8D]! Målet er 3 kilo til før sommeren, og holde meg der[;)].

God onsadg jenter :-)

Har vært på trening og nå skal jeg jobbe litt før christian skal hentes i barnehagen.
Denne uka er vi hjemme avleine. K går på skole denne uka.Kommer heldigvis hjemm på kvelden da.
Ellers så er planenå lage pasta til middag og kose oss med tegning i kveld.

Så trist å høre 3barn , ufatelig trist når barn går bort alt for tidlig[:(]

Lille*frø så flink du er 2kg stå på videre.

3barn, det er helt forferdelig! [&o]

ORIGINAL: lenemor

3barn, det er helt forferdelig! [&o]

Ja, det er ingen mening med det[:(]
Lille prinsessen hadde vært syk en stund nå, men vi håpet jo alle på ett lite mirakel...., men sånn gikk det ikke[:(]

Back
Topp