GOD og snill tannlege i Trondheim

Jeg har en utenlandsk en på Dine tenner på Torget. Husker ikke navnet selvfølgelig, men han er så forsiktig og snill. [:)]

ORIGINAL: Gollemor

Har googlet meg frem til Sanden Tannhelse i Kongens gate. Noen som har erfaring derfra?

Er vel den dyreste tannlegen i hele trondheim. (iallefall thunold)

Kan anbefale Ranveig på Collosseum ved solsiden. Hun er utrolig dyktig med folk som har tannlegeskrekk. Har jobbet sammen henne og alle pasienter (inkludert meg, for jeg er pasient til henne) skryter av henne. Hun er gravid, så jeg vet ikke når hun går ut i permisjon.

Ellers kan jeg anbefale Kai Sandvik hos Bakke tannlegekontor. Og så kjempeflink med pasienter med tannlegeskrekk. Gikk til han tidligere, men byttet da jeg begynte å jobbe hos tannlege selv. (gratis tannlege på klinikken jeg jobbet) Kjenner forresten flere av assistentene som jobber der, og den ene er Kai sin assistent.

ORIGINAL: tuppamaara

Har googlet meg frem til Sanden Tannhelse i Kongens gate. Noen som har erfaring derfra?

Er vel den dyreste tannlegen i hele trondheim. (iallefall thunold. Han har jeg vært utplassert til, og han er en veldig dyktig tannlege)

Kan anbefale Ranveig på Collosseum ved solsiden. Hun er utrolig dyktig med folk som har tannlegeskrekk. Har jobbet sammen henne og alle pasienter (inkludert meg, for jeg er pasient til henne) skryter av henne. Hun er gravid, så jeg vet ikke når hun går ut i permisjon.

Ellers kan jeg anbefale Kai Sandvik hos Bakke tannlegekontor. Og så kjempeflink med pasienter med tannlegeskrekk. Gikk til han tidligere, men byttet da jeg begynte å jobbe hos tannlege selv. (gratis tannlege på klinikken jeg jobbet) Kjenner forresten flere av assistentene som jobber der, og den ene er Kai sin assistent.

Går til en som heter Tannlege Laukeland. Ligger i Karl Johans gate (tor jeg..)

Må ringe snart... har så vont i tanna mi!!

Men har går av med pensjon snart... tror det er til jul eller no... Så raska på!

Han er ikke skummel, selv om jeg ikke skjønner så mye av det han sier. Han mumler og så er han bergenser.
Men han er veldig forsiktig, raskt og flink! Jeg er redd!! Men ikke for han! [:)]

ORIGINAL: Tøsa

Styr unna den på Leutenhaven da[;)]
Trondheim tannhelseklinikk eller hva de nå heter.
Rotfylte der og det var seriøst så vondt at jeg trodde jeg skulle daue, enda hun ga meg flere bedøvelser.
Dro til skoletannlegen og skulle gjøre det samme, gruet meg som faen pga forrige opplevelse, men da kjente jeg ingenting. Jeg mener, bokstavelig talt, INGENTING!

Har det gått betennelse utenfor rota virker ikke bedøvelsen, så du hadde mest sannsynligvis fått samme opplevelse uansett hvilken tannlege du hadde gått til.

Jeg hjadde seriøs tannlegeskrekk etter skolelegetortur, og gikk ikke til tannlege på nesten sju år, helt til jeg ble tipset om tannlege ØVERLIED attme leutenhaven (ikke trondheim tannlegesenter altså)

Han er kjempemorsom, prater hele tiden, veldig forsiktig og meget dyktig!
Alle jeg kjenner har fått kurert skrekken sin hos ham[;)]

..Nå gruer jeg meg ikke i det hele tatt, og syns det er spennende å se på i speil mens han borrer og sånt, hehe[&:]

Er vel den dyreste tannlegen i hele trondheim. (iallefall thunold)

Alt som heter Collosseum høres skikkelig dyrt ut.. Men om det er billigere enn Sanden, så.. men jeg likte at Sanden har så fokus på tannlegeskrekk..

Uff.. ikke moro i det hele tatt det her [:(][:(][:(]

Alt som heter Collosseum høres skikkelig dyrt ut.. Men om det er billigere enn Sanden, så.. men jeg likte at Sanden har så fokus på tannlegeskrekk..

Collosseum har helt vanlige priser, ikke dyrere enn andre plasser nei.
Thunold er kjent for å være veldig dyr, men som du sier har de fokus på tannlegeskrekk. Men det er veldig mange andre tannleger som er like flink som ikke tar seg ekstra betalt for det.

Skjønner deg så utrolig godt! Har du noen som kan være med deg da? Kan være lettere hvis du har noen kjente med deg som kan snakke med deg under hele behandlingen, det hjelper veldig!
Og en annen ting som er viktig, si fra når du ringer om at du har veldig tannlegeskrekk. Da er de obs på det, og går virkelig inn for at det skal bli en grei opplevelse.

Collosseum har helt vanlige priser, ikke dyrere enn andre plasser nei.
Thunold er kjent for å være veldig dyr, men som du sier har de fokus på tannlegeskrekk. Men det er veldig mange andre tannleger som er like flink som ikke tar seg ekstra betalt for det.

Skjønner deg så utrolig godt! Har du noen som kan være med deg da? Kan være lettere hvis du har noen kjente med deg som kan snakke med deg under hele behandlingen, det hjelper veldig!
Og en annen ting som er viktig, si fra når du ringer om at du har veldig tannlegeskrekk. Da er de obs på det, og går virkelig inn for at det skal bli en grei opplevelse.

Får prøve å ringe Collosseum, da.. Stoler på deg[:)]
Har ingen som kan være med heller.. uff.. må jo bare gjennom det[&:]

Får prøve å ringe Collosseum, da.. Stoler på deg[:)]
Har ingen som kan være med heller.. uff.. må jo bare gjennom det[&:]

*trøstepå*

Husk å si fra om at du har tannlegeskrekk da, så tar de ekstra godt vare på deg. Og er Ranveig der, så dra til henne.
Masse masse god bedring!

jeg har kjempe tannlegeskrekk, har funnet en knall tannlege på risvollan, hun heter Runa.

Ta turen inn til Stjørdal, er en helt fantastisk bra tannlege der, Martha Sørensen. Jeg er villig til å pendle halve Norge for å gå til henne igjen [:D] 

ORIGINAL: strikketrollet

Ta turen inn til Stjørdal, er en helt fantastisk bra tannlege der, Martha Sørensen. Jeg er villig til å pendle halve Norge for å gå til henne igjen [:D] 

Kan på det varmeste anbefale denne dama altså! Hun er helt fantastisk[:)] Så rolig, å beroligende. Både hun og assistenten hennes. Jeg holder på å svime av bare jeg nærmer meg døra til tannlegekontoret, men klarer faktisk å gjennomføre hele behandlingen der.

Koster ikke så mye med tog/buss til Stjørdal. Så vil anbefale å ta en telefon til Torget Tannlege på Torgkvartalet[:)]

Hun blir nok ikke å finne på Stjørdal så mye lengre, for hun skal flytte.

ORIGINAL: carpus

Hun blir nok ikke å finne på Stjørdal så mye lengre, for hun skal flytte.

Å? Hvor da?

Jeg går til Randi Rian Five,og er kjempefornøyd. Dyktig tannlege som er rolig og behagelig slik at jeg har aldri opplevd å vært redd/nervøs når jeg har vært der[:)]
Hun holder til over Rema på andre siden av veien av Burger King(olav trygvasonsgate)

Back
Topp