Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gollemor
Har googlet meg frem til Sanden Tannhelse i Kongens gate. Noen som har erfaring derfra?
ORIGINAL: tuppamaara
Har googlet meg frem til Sanden Tannhelse i Kongens gate. Noen som har erfaring derfra?
Er vel den dyreste tannlegen i hele trondheim. (iallefall thunold. Han har jeg vært utplassert til, og han er en veldig dyktig tannlege)
Kan anbefale Ranveig på Collosseum ved solsiden. Hun er utrolig dyktig med folk som har tannlegeskrekk. Har jobbet sammen henne og alle pasienter (inkludert meg, for jeg er pasient til henne) skryter av henne. Hun er gravid, så jeg vet ikke når hun går ut i permisjon.
Ellers kan jeg anbefale Kai Sandvik hos Bakke tannlegekontor. Og så kjempeflink med pasienter med tannlegeskrekk. Gikk til han tidligere, men byttet da jeg begynte å jobbe hos tannlege selv. (gratis tannlege på klinikken jeg jobbet) Kjenner forresten flere av assistentene som jobber der, og den ene er Kai sin assistent.
ORIGINAL: Tøsa
Styr unna den på Leutenhaven da[;)]
Trondheim tannhelseklinikk eller hva de nå heter.
Rotfylte der og det var seriøst så vondt at jeg trodde jeg skulle daue, enda hun ga meg flere bedøvelser.
Dro til skoletannlegen og skulle gjøre det samme, gruet meg som faen pga forrige opplevelse, men da kjente jeg ingenting. Jeg mener, bokstavelig talt, INGENTING!
Er vel den dyreste tannlegen i hele trondheim. (iallefall thunold)
Kan anbefale Ranveig på Collosseum ved solsiden. Hun er utrolig dyktig med folk som har tannlegeskrekk. Har jobbet sammen henne og alle pasienter (inkludert meg, for jeg er pasient til henne) skryter av henne. Hun er gravid, så jeg vet ikke når hun går ut i permisjon.
Ellers kan jeg anbefale Kai Sandvik hos Bakke tannlegekontor. Og så kjempeflink med pasienter med tannlegeskrekk. Gikk til han tidligere, men byttet da jeg begynte å jobbe hos tannlege selv. (gratis tannlege på klinikken jeg jobbet) Kjenner forresten flere av assistentene som jobber der, og den ene er Kai sin assistent.
Alt som heter Collosseum høres skikkelig dyrt ut.. Men om det er billigere enn Sanden, så.. men jeg likte at Sanden har så fokus på tannlegeskrekk..
Uff.. ikke moro i det hele tatt det her [:(][:(][:(]
Alt som heter Collosseum høres skikkelig dyrt ut.. Men om det er billigere enn Sanden, så.. men jeg likte at Sanden har så fokus på tannlegeskrekk..
Uff.. ikke moro i det hele tatt det her [:(][:(][:(]
Collosseum har helt vanlige priser, ikke dyrere enn andre plasser nei.
Thunold er kjent for å være veldig dyr, men som du sier har de fokus på tannlegeskrekk. Men det er veldig mange andre tannleger som er like flink som ikke tar seg ekstra betalt for det.
Skjønner deg så utrolig godt! Har du noen som kan være med deg da? Kan være lettere hvis du har noen kjente med deg som kan snakke med deg under hele behandlingen, det hjelper veldig!
Og en annen ting som er viktig, si fra når du ringer om at du har veldig tannlegeskrekk. Da er de obs på det, og går virkelig inn for at det skal bli en grei opplevelse.
Får prøve å ringe Collosseum, da.. Stoler på deg[:)]
Har ingen som kan være med heller.. uff.. må jo bare gjennom det[&:]
ORIGINAL: strikketrollet
Ta turen inn til Stjørdal, er en helt fantastisk bra tannlege der, Martha Sørensen. Jeg er villig til å pendle halve Norge for å gå til henne igjen [:D]
ORIGINAL: carpus
ORIGINAL: strikketrollet
Ta turen inn til Stjørdal, er en helt fantastisk bra tannlege der, Martha Sørensen. Jeg er villig til å pendle halve Norge for å gå til henne igjen [:D]
Hun blir nok ikke å finne på Stjørdal så mye lengre, for hun skal flytte.