Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også Bor i den!Har gravid kose bukse fra hm og den elsker eg
Jeg har akkurat kjøpt meg ei til fødebagen på cubus Myk og god, og vid
*sniker fra februar*
Jeg har en av de standard løse buksene fra Cubus, og er veldig fornøyd med den. Har vurdert å kjøpe enda en før fødselen, for kan virkelig ikke se for meg at jeg er en av de som hopper i vanlige freshe klær rett etter fødselen. Jeg hopper alltid i joggis/ullundertøy med en gang jeg kommer hjem til vanlig liksom
Hadde en veldig god bukse fra Cubus sist, den blir med nå og. Bred, elastisk linning som ikke klemmer og plass til bleier Ellers bor jeg i en gravidjoggings fra hm nå, og den blir nok med den og.
Er det de yogabuksene? Tynn med strikk både øverst og nederst? Synes de virket så gjennomsiktige i prøverommet?
Tynt og lett stoff ja, men virker ikke gjennomsiktig synes jegEr det de yogabuksene? Tynn med strikk både øverst og nederst? Synes de virket så gjennomsiktige i prøverommet?
Jeg får prøve den igjen da for virket veldig behageligSikkert, ser det er flere bukser som ligner på Cubus sine sider. Men tror det er denne jeg har hverfall, og stoffet er tynt ja, men ikke gjennomsiktig
https://cubus.com/no/7031115_F571#