God og myk svart kosebukse

Molli

Glad i forumet
Noen som har kjøpt det noe sted i det siste? Tenkte å ha i fødebagen min, er jo også praktisk om vannet går hjemme som sist, og jeg må ha plass til bleie :P

Jeg har akkurat kjøpt meg ei til fødebagen på cubus :) Myk og god, og vid ;)

*sniker fra februar*

Takk! Fant ikke på hm jeg var på i går, men da skal jeg sjekke både Cubus og en annen hm til uka :)

Jeg har en av de standard løse buksene fra Cubus, og er veldig fornøyd med den. Har vurdert å kjøpe enda en før fødselen, for kan virkelig ikke se for meg at jeg er en av de som hopper i vanlige freshe klær rett etter fødselen. Jeg hopper alltid i joggis/ullundertøy med en gang jeg kommer hjem til vanlig liksom :p

Har en fra hm som jeg kjøpte sist og bor i den om dagen. Den blir garantert med til sykehuset, selv om den nok blir litt for stor etter fødsel. Likevel deilig å ha en stor bukse hvis det blir mye bleiebruk ;)

Hadde en veldig god bukse fra Cubus sist, den blir med nå og. Bred, elastisk linning som ikke klemmer og plass til bleier;) Ellers bor jeg i en gravidjoggings fra hm nå, og den blir nok med den og.

Jeg har kosebukse fra bik bok, den er syyykt god og myk, og ikke så tykk(noe jeg synes er godt, siden jeg er litt varm for tiden). Jeg har den i både svart og blå, tror også den finnes i grå. Kjøpte meg en til i helga, som jeg skal spare til etter fødselen :D

Jeg har akkurat kjøpt meg ei til fødebagen på cubus :) Myk og god, og vid ;)

*sniker fra februar*
Jeg har en av de standard løse buksene fra Cubus, og er veldig fornøyd med den. Har vurdert å kjøpe enda en før fødselen, for kan virkelig ikke se for meg at jeg er en av de som hopper i vanlige freshe klær rett etter fødselen. Jeg hopper alltid i joggis/ullundertøy med en gang jeg kommer hjem til vanlig liksom :p

Hadde en veldig god bukse fra Cubus sist, den blir med nå og. Bred, elastisk linning som ikke klemmer og plass til bleier;) Ellers bor jeg i en gravidjoggings fra hm nå, og den blir nok med den og.

Er det de yogabuksene? Tynn med strikk både øverst og nederst? Synes de virket så gjennomsiktige i prøverommet?

Tror det er den samme buksa jeg har, som er linket til over her.
Dessuten har jeg også kjøpt en pysjbukse på h&m i forrige graviditet, i fleece, den er supergod!

Back
Topp