God nyttårsaften skravletråden

Looney

Forumet er livet
VIP
da er det nyttårsaften da dere

ORIGINAL: suki

Weeeeeeeeeeeeee!

skålllll

ju-hu! snart er det nytt år

jadda, i dag våkna jeg da thomas måtte på do halv 7 og fikk ikke sove etterpå[>:] teit.

får gjester i dag som skal ligge over, de kommer vel i 12-tiden. ikke sånn superseriøst så trenger ikke være strøket her til de kommer, men ikke langt i fra[;)] må handle inn litt til også, blir liksom alltid noe man mangler merker jeg. skal lage waldorsalat for første gang, blir spennende!

ha en fin siste dag i 2010[:)]

God morgen dere! [:)]

Her er vi oppe alle fire, Tobias er suremann, for han ville ikke sove før kl var nærmere 23 i går. Deilig. Så i dag er det nazimamma på rutinene igjen, nå er det slutt på dette tullet!
Jeg jobber 11-15 i dag, så sambo må ta litt ansvar her hjemme i dag. Vi skal spise kalkun oppe i dag, sammen med bestismannen og jenta deres, bestis selv er på jobb. Blir nok koselig ja! [:)] Sambo har sløsa bort penger på raketter, så vi må vel fyre opp den før ungene legger seg da... tenkte å legge dem til vanlig tid i dag, og forhåpentligvis sover de igjennom rakettene, i år som alle år.

Ha en fin siste dag i 2010! [:)]

Bordet er dekket, pinnekjøttet ligger i vann, kålroten står på kok, potetene er skrellt, sengene er redd opp. Dette blir en bra dag. Nyttår er favorittdagen min tror jeg, og jeg ELSKER raketter, så jeg gleder meg til det begynner å smelle rundt her[:D]

Takk for det gamle jenter. Det er sååå koselig å ha denne gjengen å skravle litt med, og dele hverdagsgleder og -sorger med. Håper 2011 blir et bra år for oss alle[:)]

ORIGINAL: McMor

Bordet er dekket, pinnekjøttet ligger i vann, kålroten står på kok, potetene er skrellt, sengene er redd opp. Dette blir en bra dag. Nyttår er favorittdagen min tror jeg, og jeg ELSKER raketter, så jeg gleder meg til det begynner å smelle rundt her[:D]

Takk for det gamle jenter. Det er sååå koselig å ha denne gjengen å skravle litt med, og dele hverdagsgleder og -sorger med. Håper 2011 blir et bra år for oss alle[:)]
signerer deg her, mcmor[:)] en skikkelig trivelig gjeng er vi[:D]

ut på årets siste handletur!

ORIGINAL: MaRtE:)

Sign, for er god gjeng. Dagen blir liksom ikke det samme når man ikke har fått bv tid[:D]

Jeg er har ikke hatt noen god natt og kjenner lunta mi er rimelig kort[&:] SOv litt da N og gubben sto opp og laget frokost, men er fortsatt sliten. N har i tillegg brukt fire timer på å spise et halv rundstykke, som han selv ba om. Er sååå lei av at han ikke spiser altså!! Dessuten er snuppa hyper døgnet rundt, og sover aldri!!

-11 ute, men må bare gå ut en tur med N i området her for å bruke litt energi. Hvis ikke kommer vi til å være rimelig uvenner innen klokken er leggetid i kveld.

Vi har kjøpt inn noe raketter som blir fyrt opp sammen med han før leggetid, så blir det legging til vanlig tid her også i kveld. Orker ikke sur og trøtt unge i morgen kun fordi han skal se rakettene i kveld når vi skal være hjemme kun vi tre allikevel.

Da var bringebærsausen og desserten også klar. Jeg har laget rebus med skattekart til ungene, ble faktisk litt kul synes jeg. Nå skal gulvene vaskes over, så badet og meg selv[:D]

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: MaRtE:)

Sign, for er god gjeng. Dagen blir liksom ikke det samme når man ikke har fått bv tid[:D]

Helt enig med dere! [:)] Sambo har sagt flere ganger at det kanskje er på tide å avslutte bv-karrieren siden ungene er 4 og 2 år, men neida - jeg blir her! [:D] Verdens triveligste jenter er jo her! [:D][:D]

Takk for det gamle dere, jeg gleder meg til å ta fatt på 2011 med dere!

Jeg er ferdig på jobb, masse kunder men lite kjøp i dag. Godt å være hjemme. Har snødd masse masse masse i dag, så det er skikkelig winter wonderland der ute! [:)]
Nå står kalkunen i ovnen, jeg må vurdere om jeg skal dusje eller ikke (dusja i morges, så er ren, hehe), også må jeg finne ut hva jeg og ungene skal ha på oss. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte noe nytt på senteret i dag, det meste av klær, og særlig finklær, har blitt for stort... Men det funker da med tights og en fin tunika også i dag, gjør det ikke? Skal jo bare være sammen med gode venner og unger...

Kos dere masse i kveld jenter! [:D]

N har vært ekstremt krevende i dag. Helt hyper og vanvittig slitsom[&:][>:][X(] Vi har vært uvenner i flere runder, og det er jo alltid koselig. Dessuten har skravla gått i ett siden kl 06.30. Til og med mens han leker så går det i ett[&:] Tryna ned trappen og div andre uhell har han og hatt fordi han er så hyper. Føler jeg har vært en sur og kjip mamma i dag som bare mjauer[&:]

Endte med at vi gikk ut en tur alle tre. N har testet de nye langrennskia, vi har akt, vært på fjellklatring hos naboen og vært på bjørnejakt, tatt masse bilder og koset oss ute. Og fått brukt litt energi. To timer ute hjelper på det. Så ble det en grandiosa til sen lunsj, og snart skal jeg begynne med middagen.

Har dessuten hatt mye kynnere i magen i hele dag. Til tider sliter jeg med å gå oppreist faktisk, men så gir det seg. Har vel noe med aktivtetsnivået jeg har hatt de siste dagene med husvask, leking osv....

Lillemor begynner å bli trøtt hun og, men hun nekter å ta seg en hvil så da er jeg litt spent på hvordan kvelden blir... jeg har tenkt hun skal få være oppe så lenge hun vil, men det spørs om det blir så lenge[:D]

Jeg er mett. Ungene er lagt, jeg er litt usikker på om de sover enda. Kjenner det blir vanskelig å holde seg våken til midnatt i år også, hehe. Smeller regelmessig ute, men ser fint lite siden det sludder jevnt.

Endelig sovnet trollet[>:] Vi har vært i tottene på hverandre i hele dag, og ikke hatt noen hyggelig dag egentlig. Samboeren ble oppgitt en stund han og, for vi har kranglet om alt. Men samboeren er enig i at N har vært et stort troll i dag. Kjempe gira i kombinasjon med trøtt fra tidlig morgen - herlig.

Men vi fikk sendt opp en del raketter med han, men han syntes stjerneskuddene var mest moro[:)]

Her smelles det jevnt og trutt, og vi bor på toppen med masse utsikt så ser sykt mye fyrverkeri. Glad vi har god utsikt nå[:)] Samboeren tar seg noen øl, og jeg koser meg med cola zero. En annerledes nyttårsaften for vår del kan du trygt si. Kynnerne har blitt bedre så da kniper jeg igjen til 2011 som planlagt, og er meget fornøyd med akkurat det[:)] Om to timer er vi faktisk i måneden og året jeg tenkte føde[:o]

Jeg ligger strekk ud på sofaen jeg[&o] har sterke leddsmerter i hele dag og har måttet ta ibux 600 for å roe det

Nå skal jeg bestille legetime på mandag...Dette gidder jeg ikke mer

Har hatt det så mye i det siste

Synes egentlig aldri nyttårsaften har vært noe særlig jeg. Var jo aldri noen bra fester da jeg var ung heller.

Back
Topp