god nyttår damer

Tutta

Elsker forumet
[:)]

ha en kjempefin nyttårsaften frøkner og småtasser[:D]

hvordan skal dere feire at vi tar fatt på et nytt år da???

Godt nyttår!!

Her blir det rolig (naturlig nok). Får besøk av søsteren med familie. Skal sende opp raketter i syv-tiden så¨ungene får være med på det. Etter det blir det bare spill og avslapping.
Trodde det var fødsel på gang i går kveld, og la meg med nerver i høyspenn. Men våknet idag og alt var over igjen...Heldigvis. Så da ligger det godt an for 2011-barn på meg, om ikke det skjer noe veldig fort idag [:)]

Ha en fin dag, kveld og natt! Og måtte det nye året gi alt dere håper på!

Klem

Takk for det gamle og godt nyttår!

Vi skal være hos foreldrene mine, snuppa har feiret jul sammen med pappan sin, så da er det jeg som har henne på nyttår. Blir nok veldig koselig!

Ønsker alle en fin kveld :)

GODT NYTTÅR!
Vi skal på middag hos foreldrene mine sammen med lillesøs, eldste søs og ei venninne av oss =)
De tilbudte seg å passe Teodor, så vi skal tenne stjerneskudd med han før vi legger han, og reiser hjem til oss og får besøk av et par venner[:D]
Håper alle får en fin kveld!

Godt nyttår alle sammen..
Ikkenoe feiring her. Småen er hos mamma og pappa, og vi skal pakke litt til vi flytter og spise kyllingmiddag bare vi 2. Også går vi ut en tur rundt midnatt for å titte litt...
Deilig å slappe av litt når man først har barnefri, og når vi skal pakkepakkepakke og flytte de neste dagene[8D]

Godt Nytt år!!!!

Her er det rolig - oss tre! Frøkna har nettopp blitt lagt - noe motvillig - men såååå trøtt!

Vi har vært ute nå og fyrt opp litt fyrverkeri og mathilde fikk holde stjerneskudd - hun syns det var gøy!

Vi har spist god middag og skal snart ha kaffe og sjokolademousse.
Blir kalkunmiddag i morra - tenkte ikke på at den skal ligge i kjøleskapet ett døgn før steking!

Jeg skal på nattevakt - og reiser 21.30..!

Good kveld!

Godt nytt år!!!

Her ble det magisk kl 24- Alma våknet nemlig to minutter før. Hun rakk dermed akkurat å spise 12 druer sammen med meg og pappaen (spansk tradisjon) akkurat i det klokka ble tolv. Så tok jeg på henne lue og pakket henne fort inn i et ullteppe, og så gikk vi alle tre ut på terrassen. Derfra så vi fantastisk fyrverkeri, og Alma var helt fascinert. Vi hadde egentlig tenkt å la henne sove, men hun har det med å våkne til spesielle øyeblikk.. og dermed ble vårt øyeblikk også mye mer spesielt, fordi vi fikk dele det med henne. Hun så på det hele med store øyne og masse interesse og gjentok alt vi sa med ærefrykt i stemmen:)

Mannen min syntes det var den beste nyttårsaften noensinne, og det syns jeg var fint sagt. Det var jo faktisk første gang vi delte den stunden sammen som familie alle tre og Alma virkelig hadde glede av det.

Vi lot T sove borte i den tro at hn uansett kom til å sove seg igjennom smellingen og de fine fargene på himmelen.
Det gjorde han da ikke, han våknet halv tolv og fikk bli med ut en tur og så på resten fra stuevinduet, så min far og søster m/familie fikk dele denne nye opplevelsen med han mens vi hadde besøk hjemme...
Neste år skal han hvertfall ikke feires uten han [&:]

vi var ute i syvtiden og sendte opp raketter vi, så håvard fikk det med seg. Prater masse om det idag, og syns det var stas. Men stjerneskudd, det var skummelt! Sov som en stein klokka tolv, godt sovehjerte på han der når han først sover.

vi hadde en fin feiring hos et vennepar sammen med et anna vennepar... barn i alle aldre. snuppa var oppe til 22.30, da hadde de spist og vært ute med stjerneskudd....hun ville MEEEEEER[:D] la seg fint og vi kosa oss noen timer til.. sov over hos venneparet og dro hjem i 13 tiden.. mamman min er komt på besøk og blir til i morgen så vi har kosa oss med pinnekjøtt(igjen[:D]) og skal bare slappe av i kveld[:)]

GODT ÅR FOLKENS[:)]

Godt nyttår damer!!

Nyttårsaften våres begynnte roligt, en god kalkun middag hos svigers..

Så gikk vi til svigerinna mi..... der var det hyggelig.. helt til dette skjedde i nabohuset!!!![:(][:(]

Skikkelig trist!! Dette er en familie på 11!! 9 barn har de.. Alle har det bra! Men tenk det da.. Mistet absolutt alt.. Bilder ikke minst.. Er ikke alt som kan erstattes!!
Men viktigste av alt var at alle hadde det bra!! Så det ble ingen raketter på oss!!
Cubus hadde viss tatt kontakt me de i dag, de skulle kle opp hele gjengen fra innerst til ytterst!! Kjempe bra!! [;)]

Å nei! Så trist!
Var de hjemme når det skjedde??

ORIGINAL: Fru H

Å nei! Så trist!
Var de hjemme når det skjedde??

Ja.. I tillegg til at de hadde masse besøk.. tror de nesten var 30 stk i huset!!
En rakett hadde landet under huset! 10 min tok det, så var huset i full fyr!!

Godt nytt år damer. [:)]

Tenk at vi er inne i året hvor våre småtroll blir 3 år. HJELP... Tiden går fort.[8D]

Yngstemann hos meg blir 1 år.[8D] Og jeg går inn i det nye året som gift. He he.[:D]
Mye som kan skje på kort tid gitt.[:D]

Vi hadde en stille og rolig nyttårsaften med pinnekjøtt og barnechampis. Frida snuppa fikk drikke av champagne glass og var så stolt. [:D] he he.
Rakettene var veldig spennende så lenge vi fikk sitte på armen til mamma. LIllebror sov seg gjennom mesteparten av bråket. [:)]

Håper alle hadde ett fint år i 2010 og får ett enda finere ett i 2011.[:D]

GODT NYTTÅR!!! Hadde en kjempe fin og rolig feiring sammen med gode venner og barn! [:)]

Godt nytt år!!!!!
Vi koste oss hos et vennepar. Overnattet der, så kidsa ble lagt som de pleier og vi hadde kvelden for oss selv. Rolig og kosli.. [:D]

Back
Topp