GOD NYHET TIL ALLE KVALME!!

Tandoora

Betatt av forumet
Heisann.

Jeg er ikke så ofte innom for tiden, da jeg er så dårlig.
Har gått på tabletter mot kvalmen i over 4 uker nå, og sliter veldig å få i meg mat. [:'(]

I går satt jeg og leste litt på nett om kvalme, og kom over ei helsenett side som sier følgende:
De som opplever sterk kvalme i svangerskapet aborterer skjeldnere enn andre.
Det er jo en slags trøst når det står på som værst da. [:)]

Håper snart denne ulevelige varmen kan gi seg og jeg kan få i meg litt skikkelig mat igjen.
Er jo så trøtt og lei av bivirkninger på tabl også..
I mellomtiden trøster jeg meg med at i morgen er jeg fullgått 12 uker, og kan begynne å slappe av litt mer.
Kanskje kvalmen gir seg litt etter hvert og.

Og jeg skal til lege på torsdag for å se om jeg kan få langtidssykemelding da jeg blir plaget av jobben selv i ferien og er skikkelig stressa og utbrent [:'(][:@][&o](jeg er litt redd for stress da jeg hadde svangerskapsforgiftning og prematur fødsel sist).
Sjefen min har ingen forståelse for at jeg er drlig og gir meg alt for mye ansvar som jeg ikke klarer å fullføre, og kjefter fordi jeg
ikke klarer det...[:@] Så jeg trenger definitivt å komme meg vekk derfra og tenke på bebisen sitt beste. Håper jeg får det.

Og så til slutt, på fredag skal jeg på ultralyd 12+4 og da skal ungene våre få vite at de skal få lillesøster/bror også. [:)]
Det gleder jeg meg vilt til.

Håper du får i deg mat snart ja! Bra du er kommet over kneika og, jeg har også hørt at det er bra å være kvalm, så klamrer meg til det håpet [:D]

Lykketil på UL!

Back
Topp