Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Legger meg nå. Er kvalm og trøtt, og spent på om jeg kommer meg på jobb imorgen. Jeg MÅÅ nesten bare det for min egen del. Blir deprimert av mindre altså.
Håper alle nygravide drømmer søtt på sin myke pute inatt!
Natti natt, håper du får sove litt..
Selv har jeg nettopp sovet 2 timer på sofaen,så det blir vel ikke senga på medg med det første regner jeg med [8D]
Da for du og reken sove godt, hvet hvodan det er ikke morsom å ikke greie å gå på jobb. Har vært hjemme 3 dager sist uke her, det var pyton, samtidig som jeg hvet at det blir masse jobb når jeg kom på jobb igjen, men heldigvis har jeg gode koleger og det var ikke så ille som jeg hadde fryktet, fikk god hjelp med papirene mine i dag også, jeg sier bare takk og pris at jeg har så flinke koleger som greier å steppe litt inn for meg i den strie verdagen også.
Natti natt sov godt de som trekker seg tilbake nå.
God natt! [:)] Resten av uken skal jeg være hjemme fra jobb. Drømte forresten om babyen min i natt. Den var nyfødt, men jeg måtte overlate den til pappaen sin fordi jeg måtte på jobb! [:'(] Så da gikk jeg gråtende på jobb, mens jeg lengtet etter den lille....