God nattesøvn? :p

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Sov så dårlig i mitt forrige svangerskap, og nå begynner det å ta seg opp igjen. Har aldri kjent på det der med å være trøtt i et svangerskap, og jeg ligger å vrir meg hver natt. Begynner å bli ganske kjedelig. Enten er det halsbrann, urolige legger eller ingen behagelig liggestilling :D

Veldig glad for Viaplay, Netflix, Sumo og diverse mobilspill for tiden! :p

Jeg vurderer svær badering, så jeg kan sove på magen uten at den rører senga..hehe.
Begynner å lure på om det er eneste løsning ;)

Jeg vurderer svær badering, så jeg kan sove på magen uten at den rører senga..hehe.
Begynner å lure på om det er eneste løsning ;)

Haha JA! Lurer på det jeg også. Evt å lage hull i madrassa :p Jeg er en skikkelig magesover, fordi om jeg av en eller annen grunn alltid våkner på ryggen :p

Jeg har to dyner nå. Ligger med en mellom bena og holder rundt! Det funker. Men hovedproblemet er egentlig at jeg ikke er så veldig kveldstrøtt. Må få rutine på søvnen igjen. Vanskelig når man er student og ikke har en jobb som begynner 7-8 :)

Blir mye våken her og:-(
De sier en gjør seg klar til våken netter når ungen kommer,så hun her skal nok ikke sove før hun er 13:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Eg har hatt noen dager no der eg har sovnet fort og sovt gjennom uten å våkne.. men det varer nok sikkert ikkje lenge.. :p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Har hørt at grunnen til at noen sover på magen er fordi de har feil madrass, for hard tror jeg det var. Såååå du er nok ikke normal, en skal ikke sove på magen til vanlig visstnok. Det finnes dog unntak ;))
kanskje på tide med ny madrass? Selv om badering var en fiffig løsning!
Ellers kan jeg opplyse at jeg slet med søvn selv mot slutten av forrige svangerskap, kunne ikke ligge mer enn 1,5 time på hver side, så det ble mye vending fra side til side i løpet av natten. Takk og lov for Mini Slide!! Den er forøvrig funnet veien til senga mi i uke 24 denne gang! Er jo tungt å snu seg med magen allerede!

Begynner å bli mer fremtung ja :D tyngre å snu seg og reise seg fra liggende! Jeg kan faktisk ligge på magen enda, om jeg løfter ene foten litt opp. Men er vel ikke då lurt :)

Er ikke så mye søvn her i gården. Er sliten og trøtt pga bekkenløsningen, men når jeg skal legge meg blir jeg lys våken. Er ofte oppe til 03 og står opp ca 09, flere som sliter?

Har hørt at grunnen til at noen sover på magen er fordi de har feil madrass, for hard tror jeg det var. Såååå du er nok ikke normal, en skal ikke sove på magen til vanlig visstnok. Det finnes dog unntak ;))
kanskje på tide med ny madrass? Selv om badering var en fiffig løsning!
Ellers kan jeg opplyse at jeg slet med søvn selv mot slutten av forrige svangerskap, kunne ikke ligge mer enn 1,5 time på hver side, så det ble mye vending fra side til side i løpet av natten. Takk og lov for Mini Slide!! Den er forøvrig funnet veien til senga mi i uke 24 denne gang! Er jo tungt å snu seg med magen allerede!
Vi kjøpte oss ny seng rett etter nyttår og madrassen har jeg på medium,men har fortsatt lyst å sove på magen:-(
Det er det første jeg gjør når jeg skal sove etter en fødsel,legger meg rett på magen:-)
Så er nok untaket jeg.... sover alltid på magen:-)

Vi kjøpte oss ny seng rett etter nyttår og madrassen har jeg på medium,men har fortsatt lyst å sove på magen:-(
Det er det første jeg gjør når jeg skal sove etter en fødsel,legger meg rett på magen:)
Så er nok untaket jeg.... sover alltid på magen:)

You'ra FREAK!!! ;)

I natt sovna eg i halv 2 tiden. Våknet 6 gjorde storebror klar for bhg. Sovnet igjen 8 og våknet kl 2. Guu kor etterlengtet det var. Hatt jobbehelg så har gått glipp av litt søvn og kvile:p

I natt sovna eg i halv 2 tiden. Våknet 6 gjorde storebror klar for bhg. Sovnet igjen 8 og våknet kl 2. Guu kor etterlengtet det var. Hatt jobbehelg så har gått glipp av litt søvn og kvile:p

Sånn holder jeg på også, bortsett fra at jeg har en 4åring som er like glad i å sove som meg :p.Sovnet 3 i natt, men snuppa er syk så vi sov til 10 begge to. Og vi så film i senga til 12 :P

Back
Topp