God natt!

MTDC

Forumet er livet
VIP
God natt skjønne jenter! :)

Trekker meg tilbake nå og er superfornøyd med å ha klart over 250 innlegg i dag;) Skal bli utrolig godt for ryggen å få legge seg ned litt nå;)

Håper dere alle får en strålende natt, og får sove godt så dere får ladet batteriene til i morgen:)

Gleder meg til å skravle videre med dere i morgen tidlig:)

xxoo

Natti natt, jeg kaster inn håndkleet selv nå. :)
Satser på litt skravling før jeg svinser til legen i morgen. :)

God natt til dere :) håper dere får litt søvn i natt :) blir nok liggende på sofaen å vente på fruen jeg... Vi skravles videre i mårra :)

God natt til dere :) håper dere får litt søvn i natt :) blir nok liggende på sofaen å vente på fruen jeg... Vi skravles videre i mårra :)
Du får bruke tiden til å lage tråder vi kan skravle om i morgen;-) Ikke lenge til hun kommer nå da:-) Håper dere blir flere som sitter litt til så du får selskap ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Du får bruke tiden til å lage tråder vi kan skravle om i morgen;-) Ikke lenge til hun kommer nå da:-) Håper dere blir flere som sitter litt til så du får selskap ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
skal prøve :) spørs om jeg får vridd hodet så mye mer, kjenner jeg begynner å bli litt sliten her :)

God natt kjære søte :) NÅ er jeg tilbake! hehe, med hentesettet neesten helt ferdig, trenger bare en liten skyll og tørk, så er vi helt i boks :)

God natt kjære søte :) NÅ er jeg tilbake! hehe, med hentesettet neesten helt ferdig, trenger bare en liten skyll og tørk, så er vi helt i boks :)

så herlig at det er ferdig da :) Håper du tar et bilde så vi får se :)

så herlig at det er ferdig da :) Håper du tar et bilde så vi får se :)
Det må nok bli i morgen, har lagt det igjen i bilen, og så er jakken enda hos min mor :)

Back
Topp