God natt jenter!

Mary Evelyn

Glad i forumet
Da er en temmelig tung(har vært så sykt trøtt og sliten idag!) lørdag straks over for min del. Tok meg en liten boks øl på kvelden(er jo tross alt bryllup idag!) noe som hjalp på både humør og arbeidslyst, så jeg fikk rydda frem stua og kjøkkenet før jeg tusla opp trappa. Når enden er god er allting godt!(?)
Håper dere har hatt en fin dag, og at vi alle våkner opp uthvilte og fornøyde i morgen tidlig..:-)

God natt! Her holder jeg på å lage en kake til vi skal i barnedåp i morga... Håper å komme meg i seng snart.

Uff tung dag her også. Legger meg jeg. Missliker at vi har blitt et par som legger seg og står opp på forskjellige tidspunkt, det er så trist. Føler meg helt forlatt her i sengen! Selv om lillegull er rett ved siden... Jaja. Litt lei meg jeg. Natta

Natt natt:-) Jeg og gubben er helt gåene etter lite søvn i natt, så nå krabber vi nok opp i senga vi også:-P

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Uff tung dag her også. Legger meg jeg. Missliker at vi har blitt et par som legger seg og står opp på forskjellige tidspunkt, det er så trist. Føler meg helt forlatt her i sengen! Selv om lillegull er rett ved siden... Jaja. Litt lei meg jeg. Natta
Nommin... :( liker ikke at krysse er trist.. :( *klem*

* æpp'n *

<3 Det kommer seg når snuppa blir eldre<3

sender over en klem!

Det går nok over. Om det er noen trøst så er vi likedan.. Typen tar storebror på morgenen som er oppe halv seks, mens jeg har mini som sover til halv åtte normalt. Så da blir det lett for at typen legger seg før meg på kveldene

<3 Det kommer seg når snuppa blir eldre<3

Uff, vet åssen du har det! Jeg legger meg alltid først her også. Jeg blir så trøtt når kvelden kommer og William er oppe så innmari tidlig! Jeg trøster meg med at det blir bedre etterhvert når William blir litt større. Nå ligger mannen på sofaen også pga at vi har fått hund... Så nå er vi helt alene i 2 etasje. Veldig hyggelig å stå opp i dag da mannen min har pappaperm og ferie i 14 dager:-) klem til deg kryssedull:-)

Ååå dere er så herlige <3 takk for gode klemmer! Får satse på at det blir vedre når lillegull blir eldre ja, men er så utrolig kjedelig at vi også har "blitt sånn" puff. Jaja. Nå har jeg og lille vært våken to timer allerede, mannen sover enda! -.- æææ jaja.

Tenker på deg kryssedull. Her også legger vi oss forskjellig. Men mannen her i hus står opp med han både lørdag og søndag så jeg får sove litt,men jeg står opp en halvtime etterpå. Klarer ikke ligge lenger. Han står jo opp tidlig hver dag, men han så vil det.

Tenker på deg kryssedull. Her også legger vi oss forskjellig. Men mannen her i hus står opp med han både lørdag og søndag så jeg får sove litt,men jeg står opp en halvtime etterpå. Klarer ikke ligge lenger. Han står jo opp tidlig hver dag, men han så vil det.
Haha.. Samme som meg:-) mannen min står opp en dag i løpet av helgen så jeg skal få sove . Dessverre så klarer ikke jeg sove når de har stått opp, så jeg kommer ruslende etterhvert :-)

Back
Topp