God morsdag!!

*SommerMamma*

Forumet er livet
Dere som på et vis feirer dagen...har dere fått pakke/oppmerksomheter idag??

Her kom Andrea trakkende med en pakke til meg 07.30 (mannen kom hjem fra jobb 05.30 idag, så ventet ikke noe annet opplegg![;)]

Inni pakken var der sånn oppblåsbar nakkepute til å ha i bil,,kanskje jeg også kan klare å sove på bilturer fremover??
Og så var der et gavekort på 300 på amfi, øremerket bok...som jeg skal få velge ut selv[:)]

Gratulerer med morsdagen alle sammen. Jeg fikk en ny trenings t-shorte av barna[:)]

God morsdag alle sammen. jeg fikk forkjølse over natta... men får nok en flott dag for det

God morsdag jenter

Mannen tok litt av han Vi feirer ikke valentinsdag, men siden alt falt på samme dag kjøpte han litt ekstra.
Jeg fikk et kjede i hjerte med diamanter på, pittesmå diamanter, så det er ikke helt gærent, men den glitrer noe nydelig.
Så fikk jeg en Norrøna flisgenser.

Kian ble så glad for at jeg fikk kjede, for han har snakket om at han skal kjøpe et til meg for sine egne penger. (noe han ikke får lov til altså)
Kjedet jeg fikk da han ble født har jeg mistet og det var med en stor diamant[X(]

En gang har jeg fortalt at jeg er født i løvenstegn, så nå er han opphengt i at jeg må ha et kjede med en løve i (han bruker sitt krepsesmykke hver dag)

Gratulerer med morsdagen alle sammen [:)]

Jeg var så utspekulert at jeg videresendte mailen om morsdagsgaver jeg fikk fra nfoto til min kjære mann, så for første gang fikk jeg fotogave jeg ikke hadde lagd sjøl i dag [8D] 

Og gaven bestod av ett longdrinkglass med 6 bilder av gutta mine og teksten "Til verdens beste mamma. Hilsen Erik og Emil"
I tillegg fikk jeg morsdagskort med bilder på og koselig tekst + ett kort som Erik hadde tegna

Back
Topp