God morsdag!!

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Enten du har barn inni eller utenpå magen- du fortjener definitivt ekstra oppmerksomhet i dag!! :D

Hurra for alle mars 2016 mammaer! :D

Kjæresten ble ikke helt med på min ide i forhold til at jeg fortjener noe ekstra i dag siden jeg jo snart er mamma. Så første morsdag blir neste år :meh:
Og ikke liker han valentinsdagen heller, men det syns jeg helt fint. Syns virkelig ikke at valentinsdagen er noe spesielt. Da vil jeg heller ha blomster resten av året :happy:

c0c1cdbfd5c4a2668b54718f68e02688

Kjæresten ble ikke helt med på min ide i forhold til at jeg fortjener noe ekstra i dag siden jeg jo snart er mamma. Så første morsdag blir neste år :meh:
Og ikke liker han valentinsdagen heller, men det syns jeg helt fint. Syns virkelig ikke at valentinsdagen er noe spesielt. Da vil jeg heller ha blomster resten av året :happy:
Jeg fikk hotellpute ♥ Det var morsdagsgaven, også fikk jeg en tregrenet orkide til valentines av mannen! "De var tomme for roser på Prix" :D Ha ha! Helt greit, orkideer holder lenger!

Jeg fikk forresten ikke noe den morsdagen jeg gikk gravid for første gang jeg heller, men da var jeg bare 1,5 mnd på vei [emoji14] Syns helt klart man fortjener noe ekstra når man er så langt på vei som vi er nå!!

Gratulerer til alle ♡ Min samboer var heller ikke enig i at jeg hadde morsdag idag gitt ;) Tror han syns det er mer enn nok at jeg har bursdag denne mnd, så ingen valentinesgave heller. Lenge leve romantikken her i huset ja... :)

Her fikk jeg morsdagsblomster, kake og kort fra ungene :) koselig:) ha en fin morsdag :)

Back
Topp