God morsdag, valentine's dag og fastelaven's skravvel

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Her startet dagen 6.30 i dag, Marcus så litt tv i senga vår, og jeg sovnet igjen og sov te 8. Det var godt.

Ingen planer i dag, vaske tøy, henge opp og brette tøy, kose oss inne og litt ute.

God morgen!

Her har jeg fått sove lengre enn de andre. Fikk en fin tegning på senga og skikkelig kosemosing fra ungene!
"me har tegna fordi me e gla i deg mamma!" Sa Solveig, SÅ herlig!

Aslak sovnet i 8 tiden i går.. våknet en gang men det var nok at han så far før han sovnet igjen! Så våknet han kl 2, fikk melk og sov til kl 7.30!!!! Weeee dette er ting vi kan trives med ja! Og dette til tross for at han fikk jogurt i går! Hmm lurer egentlig på hvordan det er med den melkeintolleransen..

Selv er jeg temmelig sliten i kropp og hode. Begynte i går så det er nok ikke fordi jeg har sovet for mye!

Vi får besøk av et søskenbarn av mannen og fruen i dag. Skal spise middag og boller! Mannen skal skifte en slange på bilen deres!

I dag våknet jeg halv sju av at Leah lå i senga vår og brakk seg, og var glo varm! Løp med henne på badet for trodde hun måtte kaste opp, men hun hostet opp masse slim, så satt vi oss i stua så gikk alt over .. Merkelige greier!
Litt senere sto William og kusinen min opp også, og de har badet og lekt og lekt og lekt siden vi sto opp [:D]

Her har det vert en urolig natt.. Maren sov jo store deler av dagen i går, pluss at ho sikkert var dårlig.. Men jeg fikk sove til klokka var godt over 9 da, så jeg er ikke så trøtt..
Maren var kjempetrøtt og varm når vi sto opp, men ingen feber og jeg tenkte ho kanskje var helt hol siden ho ikke spiste så mye i dag, så hun fikk en youghurt.. 3 minutter etter kom den opp igjen gitt.. Oppi t skjorta mi.. [8D] Så ho er slakk og ikke i slag stakkar..

Til motningen fikk jeg en bok jeg hadde ønska meg lenge, og en "verdens beste mamma" kopp av ungene.. [:)] Koselig..

Det som er positivt med at Maren er dårlig er at hun er sååå kosete!! Er ikke ofte hun har tid til å kose lenger.. [:)]

God bedring til Maren.

Får fortsette litt her mens jeg kan, Marcus sitter og ser på Kaptein Sabeltann.

Marcus skal ringe mommo etterpå og høre om vi kan komme bort en tur etterpå, onkel skal lage kake og det har vi lyst på

Men først skal jeg ta en røyk.

Jeg fikk masse pakker og blomster da jeg sto opp i dag, så har jeg vært hjemme med August og laget istand middag, kaker og gjort litt husarbeid mens G og Johanna har vært på sparktur. Svigers kommer på middag i dag - jeg annonserte i går at middagen blir torskelasagne, og jeg var godt igang med tilberedningene da jeg oppdaget at jeg manglet lasagneplater [8D]  - går det an eller?? Anyway, fikk ringt et par venninner og gratulert med dagen før jeg spurte om de hadde slike plater i skapet, og i mellomtiden var G ute og fikk kjøpt på bensinstasjonen - så det ordnet seg. Nå sitter vi og sløver alle tre, August sover ute i vogna, og om en time kommer middagsgjestene

Pakkene mine ja; i morsdagsgave fikk jeg en stor bukett tulipaner, en ny almanakk og en krimbok, og i valentinesgave fikk jeg to gavebarrer (fra gullsmeden) verdt fem hundre kroner hver, så nå kan jeg gå og få en diamant til i allianse-kjedet mitt.. da er det komplett, med en stein for hver av mine tre kjærligheter; G, Johanna og August

Ingen morsdagsgave å spore her i år heller. Har aldri fått det så forventet det ikke, men han har presisert at han visste at det var i år da... trodde det vanket en blomsterkvast jeg da, men den gang ei!

Jaja, nå e Nathalie og pappaen ute og aker, jeg skal strax i gang med litt middag, så skal vi i selskap i ettermiddag. Føler meg veldig trøtt og giddalaus i dag, så er ikke mye som blir gjort i huset. Jaja, får se om jeg får gjort litt i morgen heller[8D][:D].

Ha en fin morsdag snupper!![:)]

Hei jenter[:D]

Her er det bare meg og Jeppe som er hjemme. Vi har vært på hyttetur sammen med foreldrene mine. Jeg, bror min og Jeppe reiste hjem i går, mens Rikke ble igjen en natt til[:)] Jeg fikk verdens beste morsdagsgave i dag. Ble vekket kvart over 10[:-] av min lille prins som ga meg en kos og sa "så opp nå mor"[:D] Han hadde falsk krupp natt til lørdag, så hadde tydeligvis litt søvn å ta igjen. Herlig!

I formiddag var vi ute på tur sammen med naboen og minstejenta hennes som er like gammel som Jeppe. Fikk støvsugd, laga en bolledeig og rydda litt mens prinsen sov. Så har vi trilla ut boller som straks skal inn i ovnen[:)] I ettermiddag skal vi på besøk til ei venninne av meg og ungene hennes.

Ha en herlig morsdag og valentinesdag jenter[:D][:D][:D]

Hei hei!!

Idag har jeg vasket leilighet og ryddet. Det var godt å få gjort. Lange dager siden jeg er i praksis, så nå trengtes det veldig..

Så fine og herlige gaver dere alle har fått. Jeg har kjøpt tulipaner til meg selv som morsdagsgave.

Siden vi hadde dåp i dag har det ikke blitt mye til morsdag, men jeg fikk meg en klem og et gratulerer med dagen fra mannen. Klemmen betydde mye for meg, mer enn blomster ville gjort, for han klemte meg på den måten jeg liker aller best.[:)] Jeg har hatt en fin dag, men jeg gleder meg veldig til i morgen - for da er det ikke i dag lenger. Jeg er så sliten at kroppen føles mørbanket. Vi får håp d bli likar i mårra.

Back
Topp