God morsdag❤️

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Gratulerer med morsdagen til alle de fine mai- mammaene ❤️

Denne dagen blir ekstra spesiell for meg, siden det er den første morsdagen hvor jeg selv er mamma.

Håper dere alle blir skjemt bort litt ekstra i dag, enten det er kaffe på sengen, blomster, eller en annen oppmerksomhet.
Jeg gleder meg så mye til den dagen vesla kommer meg tegning til meg på morsdagen. Noe hun har laget helt selv. Men det blir nok en stund til:)

Ha en nydelig solfylt morsdag!
 
Gratulerer så mye med morsdagen!!!

Håper alle får en fantastisk dag sammen med familien!!
 
Håper alle hadde en flott dag! Jeg fikk ikke noe spesiell oppmerksomhet som mamma, men fikk masse tid med datteren min, og det betød mye på min aller første morsdag. Jeg fikk forskudd på valentinsgave da, må jeg si ;) Jeg fikk noe fint av kjæresten.

Om noen år gleder jeg meg til en spent jente vekker meg på sengen med tegning eller liknende :D
 
Det var min første morsdag også og jeg hadde bursdag dagen før, så mini og mannen slo virkelig på stortromma :)
Til bursdagen fikk jeg gavekort på spa (han hadde fått hele nærmeste familie med på det, så det var litt av et gavekort :D) og fra snuppa fikk jeg ny telefon siden den gamle har vært død et par uker (death by drukning i sugl) og til morsdagen fikk jeg sove lenge, blomst, favorittsnop og kort som snuppa hadde tegnet på -med litt hjelp :love7

Jeg har stort sett fått en bok eller film til bursdagen før, det er det jeg pleier å ønske meg, så jeg har vært i sjokk stort sett hele helga :p
 
Det var min første morsdag også og jeg hadde bursdag dagen før, så mini og mannen slo virkelig på stortromma :)
Til bursdagen fikk jeg gavekort på spa (han hadde fått hele nærmeste familie med på det, så det var litt av et gavekort :D) og fra snuppa fikk jeg ny telefon siden den gamle har vært død et par uker (death by drukning i sugl) og til morsdagen fikk jeg sove lenge, blomst, favorittsnop og kort som snuppa hadde tegnet på -med litt hjelp :love7

Jeg har stort sett fått en bok eller film til bursdagen før, det er det jeg pleier å ønske meg, så jeg har vært i sjokk stort sett hele helga :p
Tipper det var vel fortjent !
Gratulerer så mye med dagen som har vært:)
 
Back
Topp