Sovet godt i natt?? [:)][:)][:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FruFruktbar
Som en steinEr dessverre i gang med den obligatoriske nattetissing, som jeg husker så godt fra første svangerskap, men man overlever da[:D]
ORIGINAL: lillefot
sovet godt ja [:D] men må ha meg ein do pause i løpet av natten [;)]
ORIGINAL: Svartengel
Som en steinEr dessverre i gang med den obligatoriske nattetissing, som jeg husker så godt fra første svangerskap, men man overlever da[:D]
Er me omtrent like langt? [:)]
Jeg aner jo ikke når jeg har termin[:D]
Neida, jeg kan vel i grunn være alt fra 6 til 11 uker på vei har jeg funnet ut[:D] Så blir fint med UL snart ja, så jeg får en termin[:D]
Legesekretæren regnet termin ut fra siste mens, noe som var dumt fordi
a. Jeg sa klart fra at jeg OVERHODET ikke ante når jeg sist hadde mensen, men etter at hun hadde mast jævlig i fem minutter sa jeg ca slutten av april.
b. Jeg har en ustabil syklus, altså ikke ordinær 28 dagers.
Ut fra det jeg sa, regnet hun at jeg var 10 uker på vei ca på denne tiden, og at jeg derfor skulle ha tid hos lege tirsdag 7. juli (her får man første sjekk når man er 10 uker på vei).
To uker etter første sjekk, altså uke 12/midten-slutten av juli, er det nakkefoldsscanning (sjekke om fosteret har Downs) hvis man ønsker det. Så da får jeg vel satt en termindato håper jeg[:)]